DIREKTOR "VOJVODINAŠUME" ZA KURIR TV OTKRIO PLAN: Ideje koje su urodile plodom, POZELENJAVANJE SRBIJE!
Kompanije Adria media group i dm drogerie markt zajedno sa partnerima, ambasadorima akcije i građanima Srbije pokazali su kako je svaki cilj dostižan uz snagu ljudi i motiv da budućim generacijama ostave čistu okolinu i vazduh.
Za tri sezone akcije "Zasadi drvo" Srbija je postala bogatija za čak 350.000 sadnica. Međutim, u četvrtu sezonu kompanije koje su pokretači ove akcije ulaze sa novim ciljevima. A koji su to ciljevi reći oktrio je Roland Kokai na otvaranju četvrte sezone u Botaničkoj bašti "Jevremovac".
- Zasadićemo 250.000 sadnica i ozeleneti 10 gradova, reč je o zelenjavanju Srbije, napravićemo da urbani predeli budu lepši, a i da podignemo svest građana o važnosti očuvanja životne sredine. Držimo radionice i edukaciju za decu, pozivamo građane da nam se pridruže da vide kako izgleda pošumljavanje - Roland Kokai.
- Pošumljavanje se jedino dešava u zimskim mesecima, kada priroda "zaspi" odnosno kada nema vegetaicje, nema poente zasidi hrast, topolu ili lipu dok je leto jer neće uspeti.
Kurir.rs
Bonus video:
STOLE HITNO PRODAJE KUĆU I PLAC ZA SAMO 10.500 EVRA! Imanje kod Paraćina ima i bunar i voćnjak, a interesovanje kupaca je ogromno