"UBEDILA ME KAKO ĆE MI OVAJ TRETMAN PREPORODITI KOSU" Srpkinja (38) otišla kod frizera, pa se FRAPIRALA: Kad mi je rekla CENU...
Ilustracija, Foto: Shutterstock

kršenje profesionalnog kodeksa

"UBEDILA ME KAKO ĆE MI OVAJ TRETMAN PREPORODITI KOSU" Srpkinja (38) otišla kod frizera, pa se FRAPIRALA: Kad mi je rekla CENU...

Novčanik -

Sve više je onih koji poslednjih meseci naglašeno komentariše - ne samo cene usluga majstora, već i cene usluga kozmetičara/fizera: "Stvarno su bezobrazni".

Doduše, ima i onih koji su "na strani" zanatlija, govoreći kako to nisu nužne usluge, te da niko nije dužan da ih koristi, a da radnici mogu da naplate svoj rad koliko žele.

Drugim rečima, "može im se".

Ali, na stranu toga da li im se nešto "može", ovde imamo situaciju koja se tiče kršenja profesionalnog kodeksa, jer klijent nije bio obavešten o dodatnoj naplati za istu uslugu.

"Ako se cifra ne poklapa..."

U određenim salonima koji posluju profesionalno čak ćete videti sledeći natpis: "Dragi klijenti, dužni ste da platite samo iznos koji se nalazi na fiskalnom računu. Ako ne dobijete račun ili se cifra na računu ne poklapa sa cifrom usluge (iz cenovnika), niste dužni da platite uslugu".

Marijina (38) priča je sledeća:

- Došla sam kod frizera, u Beogradu, da uradim keratinski tretman za kosu, koji je 10.000 dinara u ovom slučaju, ne znam kako je u drugim salonima. Najpre, moram reći da je cena previsoka, ali pošto skoro nisam negovala dugu kosu, a farbam je, ubedila me je kako će je ovaj tretman preporoditi i da ću biti mirna mesecima.

Frizerka je "ćutke" radila, odlazila, vraćala se, dodavala "nešto" na kosu, priča Marija, i dodaje kako nije mogla da zna šta se tačno dešava na njenoj glavi i kako izgleda proces.

Frizerski Salon
foto: Shutterstock

Sve do momenta naplate

- Kada je rekla 20.000 dinara, šlogirala sam se. Videla je po mom izrazu lica da sam u šoku, te je odmah odgovorila: Znaš, morala sam da ti dodam duplu dozu, jer imaš dosta kose, pa jedna ne bi mnogo pomogla. Ono što me je prvo iznerviralo jeste činjenica da mora da pita da li to želim i da li imam da platim, a drugo - ponašala se nonšalantno, kao da ljudi "beru novac s grane" - kaže ova Beograđanka.

Uslugu je platila, nakon što je otišla do bankomata, jer nije imala toliko keša kod sebe, a priča i da joj je mama rekla kako "iz principa nije trebalo da plati".

- Sad kad bolje razmislim, u pravu je, ali sam se zbunila u momentu. Svota novca uopšte nije mala, da bi se neko tako ponašao. Stvarno ne znam šta umišljaju frizeri, pa i svi ostali koji nude slične usluge, kao da su doktori nauka - zaključuje Marija.

Kurir.rs/Telegraf Biz

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track