Roba na promociji je vrlo tražena, ali nije retkost da kupci pohrle u markete i nađu se pred praznim policama.

Takozvani sistem semafora sada bi trebalo da im pomogne.

Svi koji vole da kupuju robu na promocijama obradovaće vest da jedan nemački lanac trgovina sprema sistem koji će tačno pokazivati koliko je takve robe još dostupno u prodavnici.

Sistem semafora prema navodima nemačkih medija u budućnosti neće biti dostupan samo u korisničkoj aplikaciji već i na uređajima zaposlenih. Na taj način kupci mogu da uštede vreme potrebno za potragu, a možda čak i za odlazak u prodavnicu.

Pojedini trgovinski lanci inače već prikazuju zalihe svojih neprehrambenih promotivnih artikala u stvarnom vremenu u korisničkoj aplikaciji i na početnoj stranici. Taj sistem će se proširiti na druga područja i tako bi se mogao preseliti i na tržišta.

Displej na uređajima zaposlenih takođe bi mogao da pokazuje dostupnost robe u susednim prodavnicama. Crveno na displeju označava "rasprodato" dok žuto i zeleno znače "skoro rasprodato" i "dostupno". Takav semafor će se ubuduće koristii i u samoj prodavnici.

- To je revolucija za diskonte - prenosi nemački LZ.

(Kurir.rs/Feniks magazin/Foto:Ilustracija)