GUČI NA TEŠKIM MUKAMA ZBOG SLABE PRODAJE: Četiri luksuzna brenda zajedno ne mogu da nadoknade gubitak!
Modni brend Guči, koji svojoj matičnoj kompaniji Kering donosi polovinu ukupne prodaje i dve trećine operativne dobiti, u drugom tromesečju 2025. zabeležio je pad prihoda za čak 25 odsto.
I to nakon što je u prva tri meseca već zabeležen pad na sličnom nivou.
Iako Kering u svom portfelju ima i druge poznate brendove – Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga i Alexander McQueen – ni oni ne stoje dobro pa neće uspeti da nadoknade Gučijevo slabo poslovanje.
Prodaja Yves Saint Laurenta, drugog najvećeg brenda, takođe je pala za 10 odsto u tromesečju za nama. – Iako su brojke o kojima govorimo i dalje znatno ispod našeg potencijala, sigurni smo da su naši sveobuhvatni napori u protekle dve godine postavili zdrave temelje za sledeće faze u razvoju Keringa – umiruje François-Henri Pinault, predsednik uprave i glavni izvršni direktor.
Finansijska direktorka Armelle Poulou dodala je da se prodaja Gučija poboljšala među severnoameričkim kupcima, dok su Bottega Veneta i deo za naočare u tom razdoblju porasli jednoznačnim brojkama. Kada se sve zbroji, operativni prihod Keringa je u prvoj polovini godine ipak pao za 39 odsto na 969 miliona evra, što je pre svega posledica pada u Gučiju, koji je premašio 50 odsto.
BiznisKurir/Financial Times