Slušaj vest

To je, naravno, moguće, naročito ako imate kvalitetan automobil i ne štedite na održavanju.

Ali, za vozača iz Luizijane ovo nije prvi takav podvig – pre toga je sa drugom Tundrom prešao više od milion milja.

Šepard je prethodno posedovao model iz 2007. godine, sa prosekom od 125.000 milja godišnje za volanom. Sa prvom Tundrom trebalo mu je devet godina da pređe milion kilometara.

Pošto se bavi transportom, često je na putu i prelazi rutu od centralnog dela SAD do istočne obale.

Želeo je da kupi Tundru iz 2014. kao zamenu za staru, ali kada su u Toyoti čuli za njegov uspeh, ponudili su mu potpuno novu Tundru u zamenu za staru.

Hteli su da rastave staro vozilo i otkriju tajnu njegove izdržljivosti.

Model iz 2007. bio je praktično besprekoran, osim nekoliko udubljenja i pohabanih sedišta. Boja i gotovo sve komponente bile su originalne i funkcionalne, a pikap je još imao fabrički motor i menjač.

Sve što je Šepard radio bilo je redovno održavanje i servis – ukupno 117 puta.

Tundru iz 2014. koristio je za posao, a 2016. je kupio još jednu za ličnu upotrebu.

Sada je i model iz 2014. dostigao milion milja, a Šepard kaže da je na ovom vozilu bilo potrebno zameniti alternator i menjač.

BiznisKurir/Revijahak