Slušaj vest

Slavna zvezda od februara 2025. godine više nema 3D oblik i hromirane srebrne konture, već je mnogo jednostavnija, sa dizajnom u dve dimenzije i jednostavnom belom bojom.

Novi dizajn se za sada ne odnosi na logo na automobilima već isključivo na komunikacijske kanale kompanije poput internet stranica.

Novo rešenje već se koristi na nemačkoj, francuskoj, italijanskoj i američkoj stranici proizvođača.

Minimalistički dizajn već se može videti i u godišnjem izveštaju, na društvenim mrežama, u elektronskoj pošti, na memorandumima...

Ljubitelji retro stila mogu da odahnu jer srebrna trodimenzionalna zvezda i dalje dominira na automobilima.

2024mercedesamgc63seperformanceinteriorcockpit.jpg
Foto: Mercedes-Benz

Novi izgled ima cilj da učini prisutnost marke modernijom, jasnijom i efikasnijom. On sledi opšti trend u industriji jer većina proizvođača je poslednjih godina prešla sa 3D dizajna na 2D rešenja.

- U kombinaciji sa upotrebom 2D verzije logotipa naše marke, Mercedes-Benc zvezde, za štampane i digitalne medije, izgled će biti moderniji i vizualno dosledniji. 3D zvezda nastaviće da se pojavljuje na našim vozilima i arhitektonskim elementima - rekao je portparol kompanije, a prenosi Auto Bild.

Oni koji pomno prate Mercedes primetiće da ovaj logo nije ništa novo. Još 2009. godine Mercedes je uveo gotovo identičnu belu 2D zvezdu, ali samo nakratko. Već dve godine kasnije došlo je do preokreta i uvedena je 3D varijanta koju je uprava smatrala reprezentativnijom. Taj logo se održao do nedavno.

Legendarna trokraka zvezda izvorno datira iz 1909. godine i simbolizuej Dajmlerovu viziju proizvodnje motora koji će pokreti kopnena vozila, letelice i plovila. Od tada se dizajn menjao mnogo puta.

biznis.kurir.rs/Auto bild