Slušaj vest

Kompanija je u najdubljoj krizi u poslednjih 30 godina i na meti je kritika zbog kašnjenja dok pokušava da modernizuje železničku mrežu.

Prošlogodišnji gubitak je, doduše, za milijardu evra manji nego godinu ranije, ali to je uglavnom pripisivano refundiranju ulaganja u radove koje je DB avansno platila 2023, prenosi dpa.

Bilans je donekle popravila i prodaja ćerke kompanije DB Šenker danskoj DSV. Danci će isplatu kompletirati ove godine, a DB tih 14,3 milijardi evra planira za otplatu dela duga nagomilanog na više od 30 milijardi, piše B92.

– DB je u najdubljoj krizi od reforme železnice iz 1994. godine – rekao je direktor koncerna Rihard Luc. Ta reforma je formirala državni holding u današnjem obliku.

Tačnost voznog reda DB je prošle godine pala na istorijski minimum od 62,5 odsto, a železnička infrastruktura je pohabana i pretovarena, rekao je Luc.

biznis.kurir.rs/dpa