"MI SMO KAFETERIJA, A NE KANCELARIJA" Kafić u Beogradu zabranio NESVAKIDAŠNJU stvar, bura komentara na mrežama: "Posle cigara, zabraniće i da se jede i pije"
Fotografija obaveštenja iz jednog od lanaca kafeterija u Beogradu, a na kojem se navodi da upotreba laptopova nije dozvoljena — osim pod određenim uslovima, izazvala je lavinu negativnih komentara na poslovnoj mreži LinkedIn, ali i i onih koji su ovakvu odluku uprave lanca opravdali jer "kafeterije nisu kancelarijski prostor i takvi gosti donose gubitak za biznis."
- Da li ste ovo postavili i u Ulici Milutina Milankovića, gde je 90 odsto gostiju iz IT firmi? Da li ste pomislili o ljudima koji imaju potrebu da se socijaliziju ili imaju anksioznost i potrebno im je da izađu, a nemaju kanc - upitala se u svojoj objavi S. A., koja je eKapiji ustupila i fotografiju obaveštenja iz jednog od beogradskih lokala.
Na njenu objavu stiglo je gotovo 80 komentara, od onih koji smatraju da je ovakvo smanjenje profita — usled višesatnog sedenja onih koji popiju jedno piće i usput rade — moglo i malo suptilnije da se reši, do onih koji odluku uprave apsolutno podržavaju.
- Posle cigara i laptopova, zabraniće u restoranima i da se pije i jede - ironičan je bio V. D. J. u vezi sa ovom objavom na LinkedInu.
- Bolje da mi priđu i uz osmeh pitaju, sklanjući šolju, da li ste možda za još jednu kafu ili nešto drugo? Mnogo je suptilnije, ovako direktno iz igre izbacuju sami sebe - rekla je J. S.
Čini se da je podjednako mnogo na ovoj objavi bilo i onih komentara koji pravdaju ovakvu odluku uprave.
- Voleo bih da imaš iskustva u ugostiteljstvu da osetiš kako izgleda kada ti je lokal pun 2 sata, a naplaženo 16 kafa ukupno - rekao je jedan korisnika LinkedIn mreže.
- Jedna je stvar je otići tamo na sastanak i otvoriti laptop na 15 minuta, a druga kada neko sedi puno radno vreme sa uključenim laptopom. Viđao sam više puta i goste koji imaju conference call i ometaju ljude koji su došli da na miru popiju kafu - naveo je S. V.
Šta je navedeno u zabrani, pogledajte u fotografiji ispod:
Oglasila se i kompanija
- Ukoliko želite da koristite laptop, molimo Vas da se konsultujete sa konobarom, koji će Vas usmeriti ka stolovima za korišćenje istih. Broj mesta je ograničen. Mi smo kafeterija, a ne kancelarija, te Vas ljubazno molimo da poštujete pravila - naveli su u saopštenju.
Kako je za eKapiju objasnio jedan od menadžera u ovom lancu, do ovakve odluke su došli zbog toga što mnogi gosti njihov objekat koriste kao kancelariju, i to po ceni jedne kafe.
- Na primer, gost uzme sto za četvoro i sedi po 8 do 10 sati uz jedno piće. Zato smo u lokalima odredili nekoliko singl stolova gde konobari mogu da sprovedu one koji su tu naumili da rade - rekao je za eKapiju ovaj menadžer, napomenuvši da se zbog takvih gostiju često dešavalo da je lokal pun i da novi gosti nemaju mesta jer ti koji rade sede ceo dan kao u svojoj kancelariji.
Kurir.rs/eKapija
VRATIO SE IZ BEOGRADA NA SELO I POČEO DA SE BAVI OVIM "Ko hoće da radi bude mu bolje nego u Nemačkoj, i moj sin se vratio"