Slušaj vest

Ono što bi trebalo da bude samo po sebi razumljivo, nažalost, često nedostaje nekim gostima restorana u Buzumu. Jedan natpis trebalo bi da reši problem.

Restoran “Am Ankerplatz” u Buzumu (Šlezvig-Holštajn) privukao je pažnju neuobičajenim natpisom.

Na tabli ispred restorana piše: “Molimo budite ljubazni prema našem osoblju! Konobare je još uvek teže pronaći nego goste.”

Vlasnica Melani Hajn objasnila je za nemački portal razlog postavljanja natpisa.

Vlasnica restorana izjavila je da je sve češće dolazilo do nepristojnog ponašanja prema osoblju. Natpisom je želela da pošalje jasnu poruku, ali bez ličnog prozivanja bilo koga. Reakcije gostiju uglavnom su bile pozitivne; mnogi su molbu shvatili s dozom humora.

Podrška na Fejsbuku

Natpis je izazvao i brojne pozitivne komentare na Fejsbuku. Članovi jedne grupe za turiste u Buzumu izrazili su razumevanje i podršku. Mnogi su istakli važnost poštovanja prema ljudima koji rade u uslužnim delatnostima.

“Tužno je što to uopšte mora da se napiše, jer se većina gostiju ponaša veoma nepravedno prema osoblju. To dobro poznajem, posebno od onih koji se žale na sve jer nemaju ništa bolje da rade”, napisala je jedna korisnica.

Akcija je opisana kao važna i vredna podrške. Komentari poput “Čovečnost ne bi smela da postane nepoznat pojam” odražavaju opšte mišljenje.

BiznisKurir/Fenix-magazin