Republički geodetski zavod ostvaruje izvanrednu efikasnost u komunikaciji sa građanima putem aplikacije ePrimedbe. U periodu od 1. januara 2023. do 28. avgusta 2024. godine, stiglo je 189.741 pitanja građana Info centru RGZ-a, od kojih je odgovoreno
na 189.387 u roku od samo 2 dana, što predstavlja čak 99,81% uspešnosti.
Ovaj uspeh potvrđuje posvećenost RGZ-a unapređenju efikasnosti i transparentnosti u radu sa građanima u svih 170 Službi za nepokretnosti. Sinhronizacija i ujednačenost rezultata između različitih službi pokazuju visok stepen organizacije i posvećenosti pružanju kvalitetnih i brzih usluga.

profimedia0538343291.jpg
Profimedia 


Aplikacija ePrimedbe omogućava građanima direktnu komunikaciju sa RGZ-om bez potrebe za odlaskom na šaltere, što ubrzava obradu zahteva i smanjuje birokratske procedure. Ovo ne samo da olakšava pristup informacijama, već i povećava poverenje u rad javnih institucija.
Кonstantni napadi upućeni na račun RGZ-a ne oslanjaju se na konkretne podatke i činjenice, već na proizvoljne i neutemeljene tvrdnje. Zvanične statistike, poput ovih o gotovo 190.000 obrađenih obraćanja uspešno odgovorenih, jasno govore o efikasnosti i posvećenosti RGZ-a. Takvi rezultati su dokaz modernizacije i poboljšanja usluga, dok kritike bez dokaza samo stvaraju konfuziju i neosnovane sumnje u rad javnih institucija.

Biznis.kurir.rs