ATLANTIK GRUPA PREUZIMA ŠTRAUS ADRIATIK: Postali vlasnici modernog proizvodnog pogona kraj Beograda, ali i 220 zaposlenih
Foto: Promo

ATLANTIK GRUPA PREUZIMA ŠTRAUS ADRIATIK: Postali vlasnici modernog proizvodnog pogona kraj Beograda, ali i 220 zaposlenih

InfoBiz -

Atlantic Grupa 1. marta zaključuje transakciju kojom preuzima kompaniju Strauss Adriatic, vlasnika srpskih brendova kafe Doncafe i C kafa, a koji se ovom akvizicijom pridružuju regionalnim liderima Grand kafi i Barcaffeu u širem portfoliju.

Uz poznate brendove, Atlantic preuzima i moderan proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda i 220 zaposlenih. Transakciju je prethodno uslovno odobrila Komisija za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji.

- Ova akvizicija potvrđuje strateško određenje Atlantic Grupe ka jačanju našeg osnovnog poslovanja, čiji je kafa veliki deo. Verujem da svi mi – kao privredni subjekti, menadžment obe kompanije, zaposleni i tržište i potrošači – možemo da budemo zadovoljni ishodom ove transakcije. Mi smo kao tržišni lider na čitavom prostoru našeg regiona uvek imali na umu svoju odgovornost za razvoj kategorije na području JI Evrope, i nastavljamo da radimo u istom smeru. Iznad svega, želim iskrenu dobrodošlicu Doncafeu, C kafi i i koleginicama i kolegama koji ulaze u naš sistem, radujući se rastu i razvoju koji je pred nama - komentarisao je potpredsednik Atlantic Grupe za strateška područja Kafu i Slatko i slano Mate Štetić.

Generalni direktor Strauss Adriatica, Siniša Daničić naglasio je da ga raduje što su našli strateškog partnera koji će jednako posvećeno da razvija njihov dosadašnji biznis u Srbiji, kako snažne brendove, tako i zaposlene i samu kategoriju kafe:

- Ponosni smo na rezultate koje smo do sada ostvarili i uvereni smo da će Atlantic Grupa nastaviti uspešno da razvija integrisano poslovanje sa kafom na tržištu Srbije - zaključio je Daničić.

Atlantic Grupa namerava značajno da ulaže u razvoj poslovanja s kafom, kako u proizvodnju i razvoj tehnologije tako i brendova, njihovog proizvodnog portfolija i komunikacije, u maloprodajnom i u HoReCa segmentu. Razvoj ključnih proizvodnih kategorija (kafe, čokolade i slatkog i slanog snacka, delikatesnih namaza i bezalkoholnih pića), organski i akvizicijama snažnih brendova u tim kategorijama, temelj su strategije razvoja kompanije. Poslednja akvizicija važan je korak na putu realizacije strategije, kao i doprinos rastu kategorije kafe u Srbiji i regionu i jačanje konkurentnosti regionalne industrije kafe i lokalnih brendova.

kurir.rs

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track