Najveća smotra turizma održaće se od 22. do 25. februara pod kupolama Beogradskog sajma. Tokom održavanja ove manifestacije predstaviće se veliki broj izlagača, a održaće se i više od 500 sastanaka gde će se na jednom mestu susresti prodavci kapaciteta i potrošači – kupci smeštaja.

Svi kapaciteti u halama 1, 1A i 4 su popunjeni, a više od 100 profesiionalnih kupaca smeštaja se nada dobrim vestima i sjajnim cenama u ponudi smeštaja.

Zemlja partner je Grčka, a sajam će, 21. februara u 18 časova, svečano otvoriti predsednik Srbije Aleksandar Vučić i grčka ministarka turizma Olga Kefalogiani.

2148545-qr25q1r4e2qw-edit.jpg
Slavica Tomčić 

Partnerstvo Srbije i Grčke doprineće daljem unapređenju turističkog prometa između dve zemlje.

- Posebno imajući u vidu da je broj grčkih turista u Srbiji u stalnom porastu, kao i da je za građani naše zemlje koji putuju u inostranstvo, grčko tržište je ubedljivo najtraženije - rekao je Dragan Zečević, koordinator 45. Međunarodnog sajam turizma

HOREKA

Pored 45. Međunarodnog sajma turizma u isto vreme će se održati i 19. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme - Horeka, na kome će biti oko 400 izlagača iz više od 27 zemalja. Ovaj sajam okupiće domaće i inostrane kompanije koje se bave proizvodnjom, distribucijom i prodajom hotelskog i ugostiteljskog nameštaja, opreme za kuhinje, restorana i barova, kao i novim trendovima poslovanja.

Svake godine u Grčkoj boravi od 700 hiljada do milion turista iz Srbije, najviše u severnom delu te zemlje, a od ukupnog broja ljudi koji letuju preko turističkih agencija, njih 70 odsto odmor provede u ovoj zemlji.

- Više od 70.000 Grka bira Beograd, Novi Sad, Zlatibor, banje Srbije i Kopaonik za svoje turističke posete vašoj zemlji, a taj broj se svake godine uvećava - rekao je predstavnik turističke organizacje Grčke u Srbiji Jorgos Kakutis.

PRVI PUT NA SAJMU

Prvi put na Sajmu turizma nastupiće Kambodža, Ekvador, Sveta Lucija, Libija, a zemlje koje se vraćaju i ponovo će učestvovati su Indonezija, Kuba i Sao Tome i Principe.

U paviljonu Nacionalne turističke organizacije Grčke, biće prisutni izlagači iz cele zemlje, od regionalnih predstavnika, turističkih organizacija iz najpopularnijih grčkih destinacija do profesionalnih udruženja.

Srbija će svoje turističke adute predstaviti u hali četiri Beogradskog sajma kroz nastupe turističkih organizacija Srbije, Beograda, Vojvodine, kao i mnogobrojnih regionalnih i lokalnih organizacija iz svih delova Srbije

Turistička organizacija Srbije predstaviće se pod sloganom „Srbija. Doživi!”, a pored aktivnog odmora akcenat će biti na bogatstvu različitosti kroz promociju nove brošure pod nazivom „Uporište duhovnosti” i „Moj Dunav”.

0524261845-atina-plaza.jpg
Profimedia 

Marija Labović, direktorka TOS je rekla da više od 60 odsto dolazaka stranih turista kod nas u Srbiju pripada posetama i obilascima vezanim za duhovnost (crkve i manastiri) i programe vezanih za reku Dunav pa je najavila da će ti programi dobiti na značaju za ovu sezonu od strane TOS–a.

TOB će biti u znaku predstojeće izložbe EKSPO 2027, kao i različitih manifestacija koje nude beogradske opštine.

Cena pojedinačne ulaznice je 500 dinara, a parkinga za automobile 200 dinara po satu.