Italijanska Kalcedonija grupa menja ime u Oniverse kako bi na taj način obeležili udaljavanje od tradicionalnog fokusa na modu, objavila je kompanija.

To je strateški potez za grupaciju koju je 1986. osnovao Sandro Veronezi u Veroni, a najavio ga je njegov sin Mateo Veronezi, član uprave kompanije koja je prošle godine ostvarila 3,047 milijardi evra, 21,6 odsto više nego prethodne godine.

Ove su godine u avgustu od fonda Wise Equity kupili većinski udeo od 60 odsto brodogradilišta Cantiere del Pardo (CdP) specijalizovanog za proizvodnju jedriličarskih i motornih jahti. Ranije su iskoračili u biznis s vinima ulažući u brend Signorvino.

Sada po nazivu već bivša Calzedonia grupa želi da zadrži autonomiju svakog brenda dok novim imenom grupacije žele da pokažu kako su sada osim donjeg veša, kupaćih kostima, čarapa, helanki i venčanica zagazili u luksuznu brodogradnju kao i hranu i piće. Prodavnice modnih marki poznate i srpskim potrošačima poput same Kalcedonije, Intimisimija, Tezenisa i drugih neće se menjati.

Oniverse je pak odabrana kao reč koja simbolizuje svemir (Universe), ali zanimljivo je kako je njom osnivač Kalcedonije u novo ime utkao svoje, odnosno ime svoje porodice. Oniverse je istovremeno anagram prezimena Veronezi (Veronesi).

- Želimo da se svaki proizvod ističe sam za sebe, dok ostaje deo Grupe. Oniverse definiše upravo to jedinstvo slobodnih entiteta: heterogena organizacija, svaki element sa svojom različitom strukturom, ali deo istog projekta - istakao je Mateo Veronezi u saopštenju medijima.

kurir.rs/Ekapija/prenela: J. Ž. S.