Potrošači tvrde da gotovo svakodnevno nailaze na trikove trgovaca prilikom oglašavanja robe na sniženjima.

Naime, oni smatraju obmanom to kada trgovac enormno podigne cene, a onda daje popust, dok cena bude veća nego pre sniženja.

Kurir je već pisao o raznim trikovima trgovaca, a ispod jednog teksta čitalac se požalio na obmane prodavaca i dao primer šta mu se desilo prilikom kupovine cipela.

Ima i ovoga

Drugi čitalac Kurira kaže da je u jednom marketu do nedavno plaćao četiri rolne toalet papira 120 dinara.

- Samo dva dana pre toga sam kupio jedno pakovanje. Dolazim nakon 48 sati, razgledam rafove i slučajno vidim "akcijsku cenu" istog papira koji sada na sniženju košta čak 150 dinara. Bacim pogled na punu cenu i vidim da piše 180 dinara - priča nam D. K.

- Prošle godine svide mi se cipele čija cena je bila 7.800 dinara bez ikakvih akcija, ali u tom trenutku nisam imao novca. Svratim posle desetak dana, kada je legla plata, vidim svi izlozi oblepljeni plakatima: "Sale do 30 odsto". Pomislim kako je super ispalo što prošli put nisam imao para, sad ću još i da uštedim - napisao je ćitalac u komentaru ispod teksta i dodao:

- Razdragan uđem u prodavnicu, uzmem cipele, a na njima zalepljena cena od 12.000 dinara, pa prekrižena i ispisana cena na "sniženju" 8.400 dinara.

komentar-trgovci.jpg
Printscreen 

Pomislim: "Sale, Sale, baš si prevarant." i iz protesta odustanem od kupovine. Mada, većina tih akcija je u stvari najava poskupljenja. Staru cenu stave kao akcijsku, a novu kao regularnu, samo što primenu nove cene odlože za dve nedelje.

Kurir.rs

Bonus video:

02:11
STRUČNJACI O NOVIM TRIKOVIMA TRGOVACA: Opijum marketinga zavladao u Srbiji, prazni rafove i tera u minus! Izvor: Kurir televizija