Ceo region voli smoki
BEOGRAD - Uspeh uprkos krizi.
- Srpski brendovi značajno utiču na rast „Atlantik grupe“ i učestvuju sa 24 odsto u prihodima. Naša snaga na zapadnom tržištu bivše države omogućava da „smoki“, „bananice“, „štark keks“ ili „prima štapiće“ lakše plasiramo na police širom regiona - kaže za Kurir Srećko Nakić, potpredsednik „Atlantik grupe“.
♦ Kako se borite s krizom?
- U prvoj polovini godine „Atlantik grupa“ je imala prihod 310,7 miliona evra, što je rast od 6,6 odsto u odnosu na prošlu godinu. U Srbiji smo imali rast prihoda 14 odsto u lokalnoj valuti, pre svega zbog rasta prodaje kafe, pića, delikatesnih namaza, slatkiša, slanih proizvoda...
♦ Uskoro će dve godine otkako ste preuzeli firme u Srbiji.
- Izuzetno smo zadovoljni. Rezultati iz 2011. su dokaz da je kupovina pun pogodak. Tržište Srbije danas je sa oko 25 odsto ukupne prodaje drugo najveće tržište grupe i lane je ostvarilo rast od 12,7 odsto.
♦ Kako su poslovala preduzeća u Srbiji?
- „Štark“ je imao rekordnu godinu od svog osnivanja, a „Grand“ je očuvao svoje dominantno učešće. Nakon uspešne integracije, za nas je zapravo ova godina prva u kojoj bi trebalo da dođu do izražaja efekti spajanja. Očekujemo jednako izazovnu godinu kao što je bila i prethodna.
Udvostručen prihod
♦ Kako ste poslovali prošle godine?
- U odnosu na godinu ranije, dvostruko smo veći - po prihodima, broju zaposlenih. Po prisutnosti na 11 tržišta - u regionu, zapadnoj Evropi i zemljama ZND, evropska smo multinacionalna kompanija. Uprkos krizi, naši brendovi, koji čine 71 odsto prodaje, uz distribuciju, omogućili su nam rast.
IZGLASAN BUDŽET ZA 2025. GODINU: Mali podelio odlične vesti - Nijedan kapitalni projekat nije zaustavljen, evo kolike će biti plate i penzije