Ovogodišnji rezultati „Dunava“ nadmašili rekorde iz 2019. godine
Beograd, 26. 11. 2020 – Srpski dani osiguranja ove godine drugačiji su i po načinu organizacije i po temi koja se primarno nametnula. Simboličan naziv tog skupa „Prijatelji, kako ste?“ potvrđuje da je pojava koronavirusa, pored zdravstvenih problema, donela i nove izazove u poslovanju, u Srbiji i u svetu. Značaj naše delatnosti još više dolazi do izražaja upravo u kriznim vremenima, kada polise osiguranja treba da obezbede stabilnost poslovanja privrede i sigurnost fizičkih lica ukoliko im se dogode štete, istakla je u izjavi Tanjugu Ivana Soković, predsednica Izvršnog odbora (IO) Kompanije „Dunav osiguranje“ i predsednica Upravnog odbora Udruženja osiguravača Srbije (UOS), povodom održavanja Četvrtih srpskih dana osiguranja.
Lider na srpskom tržištu
Govoreći o uticaju pandemije na poslovanje i aktivnosti Kompanije „Dunav osiguranje”, predsednica IO je rekla:
„Kompanija je i pored pandemije virusa u prvih devet meseci ove godine nadmašila rezultate poslovanja u 2019, koji su za ‘Dunav osiguranje’ bili rekordni. Sa učešćem od 27 odsto zadržali smo lidersku poziciju na srpskom tržištu osiguranja.
Bruto premija osiguranja Kompanije ‘Dunav’ u prvih devet meseci 2020. godine iznosi 21,86 milijardi dinara i za skoro 7 odsto viša je nego u istom periodu prošle godine. U uslovima u kojima je tržište životnog osiguranja raslo samo 2 odsto, premija životnih osiguranja Kompanije beleži rast od čak 16 odsto. Rast premije neživotnih osiguranja ‘Dunava’ iznosi 6 odsto, što takođe nadmašuje rast tržišta neživotnih osiguranja koji iznosi nešto više od 2 odsto.
Najveći rast premije ‘Dunav’ je u prvih devet meseci ove godine zabeležio u osiguranju imovine, čak 36 odsto. Osiguranici su uvideli i značaj dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja, što je u istom periodu doprinelo rastu premije od 30 odsto. Potom sledi auto-kasko osiguranje motornih vozila s rastom premije većim od 12 odsto”, ističe Ivana Soković, predsednica IO Kompanije „Dunav osiguranje“.
Osiguranici u fokusu
„Pružanje usluga osiguranja prilagodili smo potrebama građana u novonastalim okolnostima. Ponudu nekih vrsta osiguranja učinili smo dostupnom posredstvom sajta, onlajn aplikacija i Kontakt centra Kompanije. Naglasila bih“, pojašnjava Sokovićeva, „da naše polise životnog osiguranja pružaju osiguranicima pokriće i za kovid 19. Građanima Srbije prvi smo ponudili i polise putnih osiguranja za ceo svet koje, pored standardnih rizika, pokrivaju i rizik od koronavirusa. Kreirali smo i specijalne ponude za najstarije sugrađane. Dostavljamo polise na kućne adrese osiguranika. Obezbedili smo i zaključivanje polisa i prijavu šteta onlajn, kao i putem Kontakt centra. Nije izostala ni naša podrška zdravstvenom sistemu Republike Srbije u borbi s pandemijom. Naše napore uočili su i klijenti, pa ni rezultati nisu izostali“, pojašnjava Ivana Soković.
Kompanija „Dunav osiguranje“, kao i preduzeća koja posluju u njenom sastavu, među prvima je donirala sredstva Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje.
Promo tekst
MINISTAR MALI: Rastemo brže od proseka EU, želimo da se bavimo ulaganjem u infrastrukturu - EXPO nam je najveća razvojna šansa