OMILJENI POKLON: Reklamna šolja i kreiranje jakog brenda
Ilustracija, Foto: Profimedia

dobra vest

OMILJENI POKLON: Reklamna šolja i kreiranje jakog brenda

InfoBiz -

Koliko često možete videti da neko pije kafu/čaj iz reklamne šolje? Baš često. U čajnim kuhinjama skoro svake firme u Srbiji su pretežno brendirane šolje koje je neko iz firme dobio na poklon i rešio da ne odnese kući.

Ali brendirane šolje nisu retkost ni o domovima, naprotiv, većina ljudi je barem jednom u životu dobila reklamnu šolju. Da li zbog odlične primenljivosti ili što ljudi prosto vole da dobijaju besplatne stvari, reklamne šolje, kao uostalom i drugi reklamni materijali, odlično utiču na odnos klijenata prema brendu.

Reklamne šolje i obične šolje za kafu

Nema osobe koja ne voli da dobije reklamnu šolju za kafu ili čaj. Brendirane šolje su uglavnom omiljeni poklon zbog svoje praktične strane od svog reklamnog materijala koji kompanije dele. Svi im se obraduju iako nisu skupe, zapravo njihova izrada je vrlo povoljna.

Ne samo da ljudi vole da dobiju šolju, nego baš brendirane šolje vole i da koriste, što je od posebnog značaja zbog vidljivosti brenda. Za razliku od obične bele / bilo kakve šolje, one brendirane imaju identitet koji može biti blizak korisniku.

Štampa na šoljama koju je osoba dobila u školi jezika koju pohađa, podsvesno vodi ka zbližavanju sa brendom jer podstiče želju za usehom baš u toj oblasti (učenja jezika). Za razliku od šolja bez identiteta, brendirane šolje koje svakodnevno koristimo, podsećaju nas na veze sa drugim ljudima sa kojima sarađujemo, čije usluge i proizvode koristimo.

Uživanje u omiljenom napitku

Kod izbora reklamnog materijala u koji ćete uložiti novac (i očekivati da vam se vrati) vrlo je važan način primene. Nije od neke koristi štampanje reklamnog materijala koje će vaši klijenti i saradnici uredno smestiti na najvišu policu da im ne smeta.

Reklamni materijal treba da bude tako izabran da ga vaša ciljna grupa što češće koristi, po mogućstvu u društvu drugih ljudi. I da tokom korišćenja ima vrlo pozitivan utisak i raspoloženje. Upravo ovo se najlakše postiže sa brendiranjem keramičkih šolja.

Keramičke šolje svakako svi koriste i to u situacijama pauze od posla i stresa, u situacijama uživanja u svom omiljenom napitku i društvu. Upravo ovaj momenat omogućava da se vaš brend nesvesno memoriše kao nešto što je pozitivno i vezano za zadovoljstvo. Ako ovoj, već dobroj okolnosti, dodate i interesantan dizajn i dobre tehničke karakteristike šolje, marketinški efekat je potpun.

Reklamni materijal i ciljna grupa

Sa brendiranjem šolja ne možete pogrešiti u smislu da omašite ukus ciljne grupe, kao što može da bude slučaj sa reklamnim majicama. Brendirana šolja uvek ima dobar efekat, od dizajna samo zavisi koliko dobar. Reklamne šolje se lako kombinuju sa drugim reklamnim materijalom kada je potrebno napraviti poklone za dan firme ili promociju na sajmu.

Šolju možete poklanjati samostalno jer uglavnom dolaze u kutijama koje se takođe mogu brendirati.

Reklamne šolje treba da ima svaka firma, bez obzira da li planira u skorije vreme neku složeniju promociju ili ne. Prosto uvek će dobro doći, kao zahvalnost, kao poštovanje, ali i kao izvinjenje. Ako se desi da vidno gubite poverenje klijenta jer dugo čeka na vašu uslugu ili proizvod, poklonjenja šolja kao mali znak pažnje će mu vratiti osmeh na lice u učvrstiti prijateljski stav vaše firme.

Prilikom veće kupovine, vaš klijent će izaći sa većim osmehom iz prostorija firme ako dobije i jednu brendiranu šolju, bez obzira na njenu vrednost. U ovom slučaju vrednost gesta je daleko veća od vrednosti reklamne šolje, što uostalom i jeste poenta reklamnog materijala.

(Kurir.rs)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track