Potrošač treba da zna da kupovinom domaćeg ulaže u sebe i svoju zemlju, rekao je Veljko Jovanović, savetnik predsednika Privredne komore

BEOGRAD - Snabdevanje tokom COVID krize podsetilo je na višestruk značaj proizvoda koji bi se nazvao u potpunosti domaćim, a nužne prilike su učinile vidljivijim mnogobrojne plaforme za promociju i prodaju domaćih proizvoda, rečeno je na danas održanoj sedmoj panel diskusiji u okviru inicijative Svet hoće domaće.

Na panelu koji je održan pod nazivom "Kupujmo domaće: fraza ili stvarnost?" konstatovano je da bi povećana tražnja domaćih proizvoda postala realnost potrebno je da se stalno radi na promociji kapaciteta domaće industrije hrane.

Anketa

Da li prednost dajete domaćim ili uvoznim proizvodima?

Ova anketa je završena.
Glasalo je 223 korisnika

Zaključeno je da trebalo pomoći proizvođačima da unaprede svoja poslovna znanja i veštine koje se odnose na plasman, promociju, marketing, dostupnost robe i kvalitet pakovanja.

"Značaj proizvoda koji bi se nazvao u potpunosti domaćim je višestruk i ogleda se u podizanju kapaciteta domaćeg dobavljača sirovine i kreiranju dodatne vrednosti koja ostaje u zemlji i multiplikuje kapacitete, pre svega srpske prehrambene industrije!, rekao je savetnik predsednika Privredne komore Srbije Veljko Jovanović.

tan2020430-84442701-3.jpg
Tanjug/Dušan Aničić 

On je dodao da maloprodaja prati tražnju, i da kreiranje svesti kod potrošača treba da bude u fokusu u narednom periodu.

"Potrošač treba da zna da kupovinom domaćeg ulaže u sebe i svoju zemlju", rekao je Jovanović.

(Kurir.rs/Tanjug)

(Kurir.rs/Tanjug)