Udruženje „Ja volim Francusku“ u partnerstvu sa predstavnicima javnog, privatnog i civilnog sektora iz Srbije i Francuske organizuje veliku međunarodnu konferenciju namenjenu prezentaciji turističke ponude Srbije. Konferencija će se održati 20. aprila 2018. godine u Beogradu. Cilj konferencije je da turoperaterima i predstavnicima medija iz Francuske predstavi turističku ponudu Srbije, za kojom vlada veliko interesovanje na francuskom turističkom tržištu.

Konferenciji na temu “Prezentovanje turističkih proizvoda i potencijala Srbije francuskom turističkom tržištu” prisustvovaće veliki broj uticajnih francuskih tur-operatera i predstavnika francuskih eminentnih medija koji će tom prilikom stići u našu prestonicu i posetiti njene znamenitosti.

sladjana-novakovic-predsednica-udruzenja--ja-volim-francusku.jpg
Foto: Promo

Nakon skoro tri decenije, Srbija ponovo zauzima mesto u ponudi kod francuskih turističkih operatera, koji će u petak, 20. aprila, prisustvovati konferenciji u Beogradu na kojoj će im biti predstavljeni turistički proizvodi i potencijali Srbije.

Konferenciji će prisustvovati i francuski mediji, kaže Slađana Novaković, predsednica Udruženja "Ja volim Francusku", inicijator i organizator ovog događaja, a najčitaniji francuski list "Figaro" je proteklog vikenda, kao najavu za predstojeću konferenciju, objavio tekst o lepoti i bogatoj kulturi srpske prestonice koji je pročitalo oko dva miliona ljudi.

jaime-la-france.jpg
Foto: Promo

Ujedno, ovo je, nakon punih 27 godina, povratak francuskih turoperatera Srbiji i njenoj turističkoj ponudi, proistekloj upravo zbog velikog interesa francuskih turista ka našoj zemlji, koja se manifestuje preko najpoznatijih francuskih agencija specijalizovanih ne samo za individualne turističke ponude već i grupna turistička, poslovna i geopolitička putovanja.

Ponovno uspostavljanje snažne turističke saradnje imaće, prema rečima Slađane Novaković, predsednice Udruženja “Ja volim Francusku”, koje je glavni inicijator i organizator ovog događaja, nesumnjivi uticaj na sveukupno poboljšanje odnosa dve zemlje, uključujući ne samo turistički i kulturni segment već i ekonomske bilateralne odnose.

(Promo - tekst / Foto:Promo)