Smanjenje poreza u oblasti oglašavanja više je nego dobrodošlo ako znamo da su oglašivači oni koji doprinose razvoju privrednog ambijenta kroz zapošljavanje, plaćanje brojnih taksi i obaveza koje imaju, kaže predsednica Grupacije oglašivača Udruženja za kreativnu industriju PKS i menadžer za komunikacije Koka-kole

BEOGRAD - Odluku srpskog skupštinskog Odbora za kulturu da podrži inicijativu za smanjenje PDV na dnevne, monografske i serijske publikacije sa 10 na pet odsto i na oglašavanje u novinama sa 20 na 10 odsto, pozdravile su i brojne uticajne ličnosti iz našeg regiona.

Podsetimo, odbor je u sredu velikom većinom glasova poslanika vlasti i opozicije podržao inicijativu koju je pokrenuo poslanik SNS Saša Mirković.

novine-kiosk-trafika-stampa.jpg
Stefan Jokić 

Tim povodom Milica Stefanović, predsednik Grupacije oglašivača Udruženja za kreativnu industriju PKS i menadžer za komunikacije „Koka-kole“, kaže za Kurir da je inicijativa dobra jer pruža podstrek ovoj grani.

- Smanjenje poreza u oblasti oglašavanja više je nego dobrodošlo ako znamo da su oglašivači oni koji doprinose razvoju privrednog ambijenta kroz zapošljavanje, plaćanje brojnih taksi i obaveza koje imaju. Oglašavanje podstiče potrošnju, odnosno uspešniju prodaju usluga i dobara, te ovo možemo smatrati dobrom i podsticajnom merom i sa aspekta šire ekonomije - ističe Stefanovićeva.