Onlajn oglašavanje vredi 15,8 miliona evra

BEOGRAD - Za njih nema zime...
Sudeći po rastu od 13,5 odsto u 2013. godini, onlajn biznis u Srbiji biće izuzetno perspektivan i u narednim godinama. Podatak da je vrednost onlajn tržišta oglašavanja prošle godine u Srbiji iznosila 15,8 miliona evra pokazuje da u tom segmentu nema krize.
Na konferenciji „Digital dej“ u beogradskom Domu omladine istaknuto je da je u Srbiji izuzetno izražen trend korišćenja smart telefona za pristup internetu.
Vesti preko neta
- Taj trend u Srbiji je izraženiji u odnosu na sve zemlje u regionu. Srbija je vrlo verovatno i druga zemlja u Evropi po intenzitetu korišćenja interneta na pametnim telefonima - rekao je Vladimir Aranđelović, medija menadžer agencije „Dajrekt medija“ i predsednik Upravnog odbora IAB (The Interactive Advertising Bureau).
Korisnici pametnih telefona izuzetno često idu na internet, čitaju vesti, pretražuju informacije i pristupaju društvenim mrežama.
Direktor tehnologije poslovanja „IAB Jurop“ Ionel Naftanaila naveo je da je u Severnoj Americi na digitalno oglašavanje prošle godine potrošeno 42,8 milijardi dolara, dok je godinu dana ranije za to izdvojeno 40 milijardi.
- Na digitalno oglašavanje u Evropi u 2012. godine potrošene su 24,3 milijarde dolara - dodao je Naftanaila.
Novi izazovi
Da za oglašivače nije toliko važno ko koristi internet, nego način na koji to radi, smatra Emil Pavlovski, predstavnik kompanije „Gemius“.
- Jedan od glavnih izazova za oglašivače je kako doći do ciljne grupe koja tokom različitih perioda dana koristi različite uređaje za pristup internetu - rekao je Pavlovski.
BEOGRAĐANKE U RESTORANU PROŠLE KAO BOSE PO TRNJU: Poslužili im papreno skup sir, pa se šokirale kad su videle šta je ostalo u tanjiru