COCA-COLA SISTEM POKRENUO PROJEKAT ZA UNAPREĐENJE TURIZMA NA VLASINI
Živeti i raditi u jednoj od najlepših ekoloških oaza Srbije je svakako privilegija. Biti okružen prelepim planinskim obroncima, prostranim zelenim pašnjacima, čistom vodom jezera, za većinu je mogućnost samo tokom poseta i godišnjih odmora. Na 1.200 metara nadmorske visine, stanovnicima Vlasine je to svakodnevica. Svesni toga, lokalni preduzetnici vrlo brinu o prirodnim lepotama u kojima žive, želeći da što više posetilaca ima priliku da uživa u njima. Isto tako brinu i o svojim ugostiteljskim objektima, kako bi pružili turistima najbolje od Vlasine. Rade sve što je u njihovoj moći da smeštaj bude najudobniji, lokalni specijaliteti najukusniji, da iskustvo bude takvo da svi rado žele da ponove. Ali, posećenost nije dovoljna i podrška je neophodna.
Vlasnici ugostiteljskih objekata na Vlasini konstantno rade na unapređenju svoje ponude, istražuju nove mogućnosti i alate koje bi mogli da primene u privlačenju gostiju. Žele da uče i da razvijaju svoja znanja i veštine, što je Coca-Cola Sistem u Srbiji prepoznao, znajući da je edukacija najbolji način da se pomogne. Zajedno sa partnerima, Kabinetom ministra zaduženog za razvoj nedovoljno razvijenih opština, opštinom Surdulica kao i Turističkom organizacijom Surdulica, organizovane su besplatne radionice u avgustu mesecu ove godine, u okviru dugogodišnjeg projekta Vlasina – čista ljubav. Mnogi ugostitelji iz ovog kraja, više od 20 njih, iskoristili su priliku za lično usavršavanje. Vlasniku Vile Panda, Jugoslavu Petroviću, je izuzetno bilo od značaja da čuje kako da bolje promoviše svoje apartmane i reklamira ih na društvenim mrežama. Jugoslav ističe i značaj edukacije na polju zakonske regulative, o čemu je bilo reči na jednoj od radionica. Između ostalih, predavači u okviru ovog projekta bili su Milan Maglov, stručnjak iz oblasti digitalnog i marketinga na društvenim mrežama, dr Radomir Stojanović, profesor i konsultant iz oblasti ugostiteljstva i turizma, Slobodan Stefanović, kuvar i TV lice kao i Milan Trbojević, vlasnik sajber knjigovodstvene agencije „Knjiški moljac“.
Svi učesnici naveli su baš taj momenat sveobuhvatnosti radionica, kao kompletan paket koji su dobili kako bi se lično usavršili, a samim tim i unapredili svoje poslovanje u svim potrebnim aspektima. Izrazili su i zadovoljstvo što su imali priliku da se međusobno povežu i iskoriste tu konekciju za poboljšanje turizma na Vlasini.
Uz obećanje da će nastaviti da se razvijaju i želju da se poboljšanje u broju poseta Vlasini ubrzo vidi, učesnici su zahvalni što im je ukazana ovakva prilika za usavršavanje i dodatna promocija kroz različite kanale promocije, ali i kroz realizovanu medijsku kampanju. Svesni su značaja dopiranja do što više turista, naročito kada imaju šta da im pokažu i ponude. A to što imaju, kažu da će biti sve kvalitetnije i veruju da će zbog toga biti i veća posećenost i sve veći broj zadovoljnih turista, koji će svoj boravak na Vlasini produžavati, a i rado se vraćati.
Za sve informacije o projektu Vlasina – čista ljubav, kao i ugostiteljskoj ponudi i atrakcijama Vlasine, posetite sajt: https://vlasina-cistaljubav.rs/
Promo tekst
IZGLASAN BUDŽET ZA 2025. GODINU: Mali podelio odlične vesti - Nijedan kapitalni projekat nije zaustavljen, evo kolike će biti plate i penzije