Kontinuirana posvećenost potrebama zajednice, ekologiji, briga o kupcima i raznovrsnost humanih akcija

Tržišni lideri često imaju taj zadatak da svojim poslovanjem budu primeri i da pokreću važne teme u društvu. Kao najveći trgovinski lanac u zemlji, Delez Srbija je upravo to - kompanija koja odgovorno posluje, ali i osluškuje potrebe svojih kupaca, promoviše zdravije navike u ishrani, brine o životnoj sredini i inicira humanitarne akcije. Godinu iza nas u najvećem trgovinskom lancu u zemlji završavaju s brojnim akcijama koje su uticale na promenu svesti široke javnosti.


Kompanija Delez Srbija od 2015. godine realizuje projekat „Pomažemo da imaju i oni koji nemaju“ i na taj način svakodnevno donira voće i povrće za 70 humanitarnih organizacija. Samo u 2018. godini putem ovog projekta donirano je više od 1.000 tona namirnica.


Među akcijama od značaja za celo društvo svakako je i „Napravi razliku, pruži priliku“, u okviru koje građani mogu na kasama da zaokruže račun i doniraju kusur u humanitarne svrhe. Od novca prikupljenog u ovoj akciji Institut za onkologiju i radiologiju nabaviće opremu neophodnu za rad u laboratoriji. Akcija zaokruživanja računa za ovu ustanovu bila je deo nacionalne kampanje „Rak je izlečiv“, koju sprovodi Radio-televizija Srbije uz podršku Ministarstva zdravlja Republike Srbije. Kao deo ove velike nacionalne kampanje, organizovana je i humanitarna aukcija slika zahvaljujući kojoj je upravo renovirana laboratorija Instituta.


Kako bi podigli ekološku svest ljudi o štetnom uticaju plastike na životnu sredinu i smanjila njihovu upotrebu, kompanija je u aprilu uvela sistem naplate kesa i na taj način uticala da se danas koristi preko 65 odsto manje njih. Ekologija je bila tema i u novembru, kada je otvoren Maksi supermarket na Novom Beogradu. U pitanju je prva radnja u regionu koja koristi ekološki rashladni sistem. Nakon ove radnje, i Zemun je dobio ekološki supermarket.

cegeri.jpg
Promo 


Promocija zdravijih navika u ishrani nije samo bila fokus u radnji, među kupcima, već je u 2018. otpočeo i nacionalni projekat „Maksi školski karavan“. Naime, do aprila naredne godine više od 15.000 đaka prvaka će proći edukativnu radionicu o važnosti unosa povrća i na taj način od malih nogu formirati zdrave navike u ishrani.


Beograđani su zajedno s „Maksijem“ proslavili i neke lepe tradicije ove godine, kao što je 60 godina od najstarije samoposluge na Balkanu, ali i još jednom uživali u edukativnim sadržajima kulturnog simbola grada - Bitefovom „Svetu pre ljudi“ za najmlađe sugrađane na Cvetnom trgu.

Kurir / E.K.

Foto: Promo