MOŽETE DA TRAŽITE UMANJENJE CENE PUTOVANJA AKO VAM OVO URADE! Nikako nemojte da prećutite ovu stvar, u obavezi su sve da nadoknade
Koja su prava putnika koji nije zadovoljan turističkim aranžmanom i kako ispravno da uloži reklamaciju?
Obaveza je organizatora da tokom trajanja putovanja obezbedi prisustvo lica odgovornog za prijem reklamacija potrošača. Potrošač može da izjavi reklamaciju u pisanoj formi, odnosno da obavesti zaduženo lice ili organizatora o nedostacima izvršenih usluga, i to u roku od mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka.
Organizator ili lokalni predstavnik organizatora dužni su da bez odlaganja odgovore na reklamacije potrošača tokom trajanja putovanja, kao i da otklone svako odstupanje od ugovora na koje potrošač ukaže. Ukoliko odstupanje na koje je ukazao potrošač nije otklonjeno tokom trajanja putovanja, potrošač ima pravo da zahteva srazmerno umanjenje cene.
Odstupanja od ugovora mogu biti takva da predstavljaju neizvršenje ili delimično izvršenje ugovorne obaveze u pogledu njenog obima ili kvaliteta i tada potrošač ima pravo da od organizatora zahteva povraćaj uplaćenih sredstava po osnovu ugovora o turističkom putovanju.
Ukoliko potrošač propusti da blagovremeno obavesti organizatora o nedostacima pruženih usluga, ne može zahtevati umanjenje cene ili raskid ugovora i povraćaj novca, osim kada se propuštanje roka ne može staviti na teret potrošaču.
BiznisKurir/Politika
ĐURO OVU BILJKU UZGAJA VIŠE OD 20 GODINA: Ne žali se, naporno je ali i isplativo! Najviše se prodaje u zimski mesecima