Slušaj vest

Poznata prodavnica nameštaja Mima 31. oktobra ove godine trajno je zatvorila svoja vrata za kupce u svim poslovnicama u Hrvatskoj.

Portal Istarski.hr je pre mesec i po pisao da su sve prodavnice nameštaja Mima prodate Emmezeti i da je to razlog velike rasprodaje u mnogim Mima salonima.

Ali, sudeći po komentarima na njihovoj zvaničnoj Fejsbuk stranici, mnogi kupci su razočarani i ljuti na svoje poslovanje.- Kada ćete konačno odgovarati na žalbe koje nisu rešene od juna?... Poslato vam je više od 100 mejlova – požalila se jedna gospođa, a Mima je odgovorila ovako: „Poštovani, ne možemo da vas nađemo u našoj bazi korisnika , možda imate broj žalbe“.

Neverovatno, ali istinito - i očigledno se to nije dogodilo samo jednom. Naime, neko drugi im je ostavio sličan komentar: "Takođe ista stvar. Užasno."

- Moj sin čeka povraćaj novca, ali još ništa.

- Rekli su mi (žena preko mobilnog da se više ne javlja) da će mi vratiti novac za dve nedelje. Danas su te dve nedelje i ništa.

- Dva meseca čekam žalbe, još ništa nije konačno rešeno...

- Platio sam depozit! Nisam dobio kuhinju... Sad ne znam kome da se obratim... Ne javljaju se ni na telefon ni na mejl...

- Kada ćete vratiti novac uplaćen za naručeni, a neisporučeni nameštaj - samo su neki od komentara na njihovom Fejsbuku.

Podsetimo, neposredno pred zatvaranje, a tokom septembra, započeli su „najveću rasprodaju ikada” uz slogan „sve mora da izađe”. Tako su stavili popust od 50% na već snižene i prodajne cene i 70% na redovne cene artikala, a niske cene su mamile kupce.

Kurir.rs/Jutarnji list