ZANIMA LI VAS KOJOM ČOKOLADICOM ĆE SE NA PAUZI SLADITI VOZAČI FORMULE 1? Jedan poznati brend će biti zaštitni znak najbržeg sporta na svetu
Kompanija Nestle i Formula najavile su veliko partnerstvo proglašenjem brenda KitKat zvaničnom čokoladicom najbržeg sporta na svetu
Kompanija Nestle i Formula najavile su veliko partnerstvo proglašenjem brenda KitKat zvaničnom čokoladicom najbržeg sporta na svetu. Ova višegodišnja saradnja predstavlja najveće globalno partnerstvo kompanije Nestle, koja stoji iza KitKat-a, jednog od omiljenih brendova čokolade u svetu.
Donoseći svoju kultnu poruku "Napravi pauzu, uzmi KitKat“ u svet velikih brzina Formule 1, poznati brend će se zalagati za važnost odvajanja trenutaka za predah. Ovo partnerstvo na inovativan način ujedinjuje dve velike globalne baze fanova, spajajući uzbuđenje motosporta sa prepoznatljivim smislom za humor KitKat-a i tradicijom "deljenja pauza“.
"Čak je i najbržim sportistima potrebna pauza! KitKat i Formula 1 sklopili su novo partnerstvo, čime KitKat postaje zvanična čokoladica Formule 1. Naš ambiciozni pobednički plan ispunjen je brzinom munje, a uskoro stiže još zanimljivih vesti”, rekla je Daniela Jordanova, izvršna direktorka za kategoriju konditorskih proizvoda za Nestle Bugarsku, Rumuniju i Adrijatik regiju.
Sezona puna iznenađenja i pauza
Saradnja dva brenda će zvanično početi pred kraj sezone 2025. čime će biti obeležena 90. godišnjica KitKat-a, kao i 75. rođendan Formule 1, da bi se dalje nastavila kroz brojne aktivnosti širom sveta u 2026. godini. Ljubitelje Formule 1 očekuju raznovrsne aktivacije, promotivne nagrade, vrhunske "fan zone“, interaktivna iskustva na odabranim Grands Prix trkama, brendirana staza, kao i vedar rasterećujući sadržaj.
"Formula 1 je globalni fenomen sa brzo rastućom, raznolikom bazom fanova, posebno među mlađom publikom“, rekao je Bernar Munije, rukovodilac strateških poslovnih jedinica i marketinga i prodaje u kompaniji Nestlé, i dodao: "Svojom globalnom prisutnošću, F1 nudi našem KitKat-u savršenu platformu da podseti sve da odvoje vreme za predah. Uzbuđeni smo što možemo da unesemo svoj prepoznatljiv vid zabave u ovaj uzbudljiv sport i da stvorimo nezaboravna iskustva za publiku širom sveta.”
Emili Prejzer, direktorka komercijalnih poslova u Formuli 1, izjavila je: "Zadovoljstvo nam je što imamo tako globalno prepoznatljiv i zabavan brend kao što je KitKat koji nam se pridružuje kao partner. Ljudi širom sveta vole KitKat i jedva čekamo da vidimo koliko će radosti doneti našim navijačima na stazi i koliko ćemo nove publike dobiti.”
Kurir.rs/Bizlife/Prenela S. Č.
PREDSEDNIK VUČIĆ: Neće biti poskupljenja gasa i struje za stanovništvo u Srbiji do kraja godine