POPULARNA KOMPANIJA DIGLA RUKE OD PROIZVODNJE OVIH VOZILA: Na ivici je da proda kompletnu imovinu - Povukli se kad su najtraženiji
Foto: FoNet

POPULARNA KOMPANIJA DIGLA RUKE OD PROIZVODNJE OVIH VOZILA: Na ivici je da proda kompletnu imovinu - Povukli se kad su najtraženiji

InfoBiz -

Kineska kompanija Didi Global, lokalna verzija Ubera, u odmaklim je pregovorima da proda svoju imovinu povezanu sa pametnim upravljanjem državnoj digitalnoj kartografskoj firmi NavInfo, dok se Didi fokusira na svoje osnovno poslovanje nakon rigoroznog regulatornog nadzora.

Didi planira da proda imovinu kompaniji AutoAi, pružaocu usluga softvera i hardvera za platformu kokpita, koja olakšava vožnju u zamenu za udeo u AutoAi, naveli su različiti izvori.

Očekuje se da će se Didi značajno povući iz izuzetno konkurentnog tržišta električnih vozila (EV) putem ovog sporazuma, koji će vrednovati imovinu na blizu 500 miliona juana (70 miliona dolara), prenosi Reuters.

Proizvođači električnih vozila se žestoko takmiče na konsolidujućem kineskom tržištu i traže nove tehnologije kao što su pametni kokpiti i autonomno upravljanje kako bi privukli potrošače.

Didi je prošle godine prodao svoj posao razvoja EV kineskom proizvođaču električnih vozila Xpeng u sporazumu vrednom 744 miliona dolara u zamenu za oko 3,25 odsto udela u tom proizvođaču vozila. To je činilo najveći deo EV imovine Didija.

električna vozila, Električni Automobil
foto: Shutterstock

Sporazum sa AutoAi mogao bi biti objavljen u narednim danima, rekli su izvori, ali su odbili da budu identifikovani jer su informacije privatne. Didi, NavInfo i AutoAi nisu odgovorili na zahteve za komentar.

Kao deo sporazuma, Didi takođe planira da investira više od 200 miliona juana u trenutno gubitašku kompaniju AutoAi, koja je poznata i pod svojim kineskim imenom Siwei Zhilian Technology, rekli su izvori. Ovaj sporazum će pomoći Didiju da uspostavi dublje partnerstvo sa AutoAi i NavInfo, jednim od vodećih kineskih firmi za internet mapiranje, kako bi istražili stratešku saradnju u više oblasti, uključujući vožnju na zahtev i inteligentno upravljanje, rekli su izvori.

NavInfo nudi usluge kao što su mape visoke rezolucije i navigaciona rešenja za proizvođače automobila i internet firme i pruža podatke o mapiranju i tehničku podršku za Didi.

Didi je prethodno gurao projekat proizvodnje električnih vozila pod nazivom „Da Vinči“, koji je imao oko 2.000 zaposlenih i ambicije da se uključi u proizvodnju. Didi je investirao više od 10 milijardi juana u poslovanje sa električnim vozilima, uključujući razvoj vozila, pametno upravljanje i pametni kokpit od početka projekta 2021. godine.

BiznisKurir/Biznis.rs

Bonus video:

01:49

KOME SE OBRATITI AKO DRVO OŠTETI VAŠ AUTOMOBIL? Iz Milenijum osiguranja pojednostavili: Ova polisa beleži rast zbog nevremena!

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja