MOLBA POPULARNE AVIO KOMPANIJE: Putnici da dođu na aerodrom 3 sata pre svog leta - Problem stvorila 'treća' strana
Foto: Shutterstock

MOLBA POPULARNE AVIO KOMPANIJE: Putnici da dođu na aerodrom 3 sata pre svog leta - Problem stvorila 'treća' strana

InfoBiz -

Očekuju se potencijalna kašnjenja usled prekida rada globalnih IT sistema trećih strana.

Kao i sve avio-kompanije danas, Wizz Air se suočava sa izuzetnim tehničkim izazovima zbog problema zbog prestanka rada globalnih IT sistema trećih strana. Putnici Wizz Aira širom naše mreže mogu imati problema sa privremeno nedostupnim sajtom i mobilnom aplikacijom.

Wizz Air
foto: Shutterstock

Sledeće onlajn usluge trenutno nisu dostupne:

  • Wizz Air sajt i mobilna aplikacija;
  • Sistem rezervacija;
  • Sistem onlajn prijave za let i prikaz bording pasa;
  • Kontakt centri – nove rezervacije i promene postojećih.

Tokom prekida rada je dostupno besplatno prijavljivanje za let na aerodromu.

- Zato savetujemo putnike da na aerodrom dođu najmanje 3 sata pre zakazanog leta kako bi imali dovoljno vremena za prijavljivanje, bezbednosnu kontrolu i zdravstvene i sigurnosne procedure na aerodromu.

Wizz Air tim čini sve što može da probleme za svoje putnike svede na minimum.

biznis.kurir.rs

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track