Ogroman tehnološki kvar oseti se širom sveta, a brojni aerodromi morali su da prizemlje svoje avione. Za sada još uvek nije jasno šta je pravi uzrok kvara, a za sada se spominju dve kompanije: Crowdstrike i Microsoft.

Problemi se osete i u Srbiji, zbog aerodroma koji su morali da prizemlje svoje avione. Tim povodom oglasila se i Er Srbija.

Kao što smo već naveli, tehnološki kvar trenutno se najviše primećuju na aerodromima gde se stvaraju ogromne gužve. Ipak, onaj u Delhiju je našao sporo, ali produktivno rešenje. Satnicu letenja pišu na beloj tabli!

- U Delhiju je bilo vrlo malo dostupnih informacija kada sam stigao na aerodrom. Nisu bili dostupni elektronski terminali za prijavu, a redovi za razgovor sa zaposlenima bili su dugi - poručila je osoba koja se nalazi na pomenutom aerodromu za BBC.

0617-shutterstock-570268015.jpg
Shutterstock 

Kako je on dalje naveo, dobili su prazne karte, te su se sve informacije unosile ručno.

- Dobili smo prazne karte za ukrcavanje i zamolili smo da ručno popunimo podatke. Oznake za prtljag su odštampane prazne i takođe su unete ručno. Nakon prolaska kroz obezbeđenje, na Terminalu 3 postoji jedna osoba koja je zadužena za ručno ažuriranje bele table sa informacijama o kapiji - dodao je on.

Sporo, ali efikasno...

- Ja sam na kapiji odakle let treba da pođe, ali nema agenata niti aviona. Na kapiji preko puta ove na kojoj se nalazim nalaze se kapetan i posada koji čekaju da posada započne proces ukrcavanja. Pošto se ovde sve radi ručno, stvari idu sporo, ali ovaj aerodrom ostaje otvoren - otkrio je on.

biznis.kurir.rs/BBC