Građani su se žalili i na kvalitet i garancije obuće i odeće 14,8 odsto, velikih kućnih aparata 6,7 posto

BEOGRAD - Najviše prigovora potrošača u Srbiji u toku 2015. podneto je u vezi sa informacionom i komunikacionom opremom, dok su mobilni telefoni dobili najviše prigovora u toj grupi, a posle njih laptopovi, pokazala je analiza Nacionalne organizacije potrošača Srbije (NOPS) i Udruženja za zaštitu potrošača Vojvodine (UZPV).

U poređenju s prethodnim godinama, kad se najveći broj prigovora potrošača u Srbiji odnosio na kvalitet obuće i odeće, u toku 2015. prvo mesto po kritikama i negativnim iskustvima klijenata zauzima informaciona i komunikaciona oprema 18,5 odsto, posle koje su se građani najčešće žalili na kvalitet i garancije obuće i odeće 14,8 odsto, velikih kućnih aparata 6,7 posto, a potom i usluge mobilne telefonije 5,9 procenata.

Kako se navodi, 18,8 odsto od ukupnog broja evidentiranih prigovora odnosi se na kvalitet robe i usluga.