Istraživanje, koje je sprovela švajcarska organizacija „Icertijas“ u oktobru ove godine, obuhvatilo je 57 različitih ekonomskih kategorija u sektorima maloprodaje, hrane, obuće, odeće, kozmetike, kućnih aparata, telekomunikacija i finansija

BEOGRAD - Cene kvalitet.
Rezultati istraživanja „Best Buy Award“ sprovedenog u Srbiji pokazali su da naši građani najviše ocene daju proizvodima kompanija „Bambi“, „Takovo“, „Nivea“, „Adidas“, „Opel“ kada je u pitanju odnos cene i kvaliteta.

Istraživanje, koje je sprovela švajcarska organizacija „Icertijas“ u oktobru ove godine, obuhvatilo je 57 različitih ekonomskih kategorija u sektorima maloprodaje, hrane, obuće, odeće, kozmetike, kućnih aparata, telekomunikacija, finansija, saopštila je švajcarska agencija. U okviru istraživanja od ispitanika je traženo da daju mišljenje na osnovu ličnog iskustva.

Učesnicima ankete nisu bili ponuđeni odgovori, već su sami predlagali proizvođače u određenim kategorijama. Anketiranje je sprovedeno na uzorku od 1.200 građana Srbije - korisnika interneta starijih od 15 godina.