NEMCI ISTRAŽUJU: Zašto Etihad ulaže u Srbiju?
Međunarodni stručnjaci za vazdušni saobraćaj pomalo su iznenađeni osnivanjem kompanije Er Srbija i pokušavaju da shvate kakav je interes tako velike firme kao što je Etihad u tom poslu.
„Da li Srbija mora da ima svoju aviokompaniju? Ne znam. Ima toliko avio-kompanija koje već imaju dobro razvijenu mrežu“, kaže jedan putnik iz Nemačke na beogradskom aerodromu.
U celoj Evropi, pa i u Berlinu, stručnjaci se čude ulasku arapskog Etihada u posao sa Srbijom. Nije im jasan plan Etihada iz Ujedinjenih Arapskih Emirata da od Beograda naprave vazdušnu raskrsnicu. Osim reklamnog spota, do sada nije bilo nikakvih znakova promene. Sada međutim, avionske karte mogu da se rezervišu.
"Ja tu investiciju nikako nemogu da shvatim. To ni strateški nema smisla jer Etihad ima udela u Er Berlin i sarađuje sa ER Fransom, ali jedna kompanija ovakve veličine sa ovakvim tržištem to je stvarno teško shvatiti", kaže Hajnrih Grosbongart.
Arapi su spemni da daju 2 milijarde evra kredita a dobijaju 49 odsto Er Srbije. Dugove Jata pokriva Srbija.
Vicepremijer Vlade Srbije Aleksandar Vučić objasnio je da Vlada Srbije još pokriva Jatove dugove od oko 30 miliona godišnje i da je to glavni razlog da se bar nešto uštedi,
Putnici se nadaju da će , kaka kažu, biti bolje.
"Nadamo se da će prestati lopovluk ovde koji je do sada bio", kaže jedan putnik.
PRLIĆI VEĆ ČETVRT VEKA ZARAĐUJU OD OVE UNOSNE BILJKE: Traži minimalna ulaganja, ne napadaju je bolesti i insekti - Na svom imanju uzgajaju 800 sadnica