Preko interneta kupuje 33 odsto ljudi

Roba široke potrošnje

Preko interneta kupuje 33 odsto ljudi

InfoBiz -
Prema istraživanju, 77 odsto procenata potrošača koristi internet kad planira određenu kupovinu, tj. na internetu se raspituju o proizvodima

BEOGRAD - Cena nije presudna!Naime, cena je tek treći važan faktor za odluku o kupovini! Ovaj podatak je iznet na četvrtoj regionalnoj konferenciji o robi široke potrošnje i maloprodaji, koja je tokom prethodna dva dana održana u hotelu „Metropol palas“. Prema istraživanjima GfK Srbija, na prvom mestu je blizina prodajnog objekta, a na drugom širina asortimana. Takođe je istaknuto da sve više potrošača u Srbiji pravi spiskove, a da se sve manje prave zalihe u kući.- Sve manje potrošača uživa u kupovini, traži se jednostavna organizacija objekata radi lakšeg snalaženja, a važno je da se ne čeka u redovima. Pobediće na tržištu onaj ko uspe da potrošaču, i pored pada standarda, omogući da se oseća da je pri kupovini dobio više nego što je platio - rečeno je na konferenciji, na kojoj su, između ostalih, prisustvovali Milan Grgurević, direktor „Delta agrara“, Gabor Tozer, direktor „Kvikborn konsaltinga“ (Francuska), Ramon Vajdinger, direktor „Koka-Kole Helenik“ za Srbiju.Prema GfK istraživanju, 77 odsto procenata potrošača koristi internet kad planira određenu kupovinu, tj. na internetu se raspituju o proizvodima. Oko 23 odsto koristi pametne telefone, a 33 odsto potrošača kupuje preko interneta robu uopšte.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track