NIŠTA NIJE LEPŠE NEKO KAD DECA UČE O ZNAČAJU PRIRODE! Velika akcija s najmlađima nastavljena u Zavodu za zaštitu prirode Srbije
U okviru akcije "Zasadi drvo“ koju sprovode Adria media group i dm drogerie
markt zasađeno je pola miliona sadnica.
U ovom projektu učestvuju i institucionalni partneri, a jedan od njih je Zavod za zaštitu prirode Srbije u čijim se prostorijama održala radionica za decu.
- Predstavili smo im neke biljne vrste, odnosno drvenaste biljne vrste, drveće
koje najčešće mogu da sretnu u našim šumama. Upoznali smo ih sa time koji je njihov značaj, na koji način su ugrožene. Zatim, koje životinjske vrste žive u tim šumama - kaže Aleksandra Zatezalo, entomolog u Zavodu za zaštitu prirode Srbije.
Iako deca kroz konvencionalnu nastavu uče o životinjama i biljkama, ovakve
radionice im prilaze na drugačiji način.
- Zavod za zaštitu prirode Srbije je sada već drugu godinu uključen u akciju
"Zasadi drvo“ kao institucionalni partner, i to nam je jako značajno jer na ovaj
način upravo kroz onaj deo akcije koji se bavi edukacijom dece o značaju prirode. Uspevamo da organizujemo razne aktivnosti u kojima deci objašnjavamo šta je to što čini našu prirodu čini drugačijom - kaže Nataša Panić, andragog u Zavodu za zaštitu prirode Srbije.
Najmlađi koji učestvuju u akciji „Zasadi drvo“ postaju sve više osvešćeni i
usmereni su ka očuvanju prirode. Sadnja drveća je zalog za budućnost, a ekološki svena deca sigurnost, da će buduće decenije biti svetlije nego što nam se čini.
Kurir.rs
BRAŠNO 45, PAŠTETA 35, PRAŠAK ZA VEŠ 800, A FRITEZA 4.500 DINARA! Cene u popularnom ruskom marketu: Evo šta sve možete kupiti za 1.000 dinara! (FOTO)