Drvo je glavno oružje u borbi protiv klimatskih promena i aerozagađenja. Ove sezone, četvrte po redu, krilatica projekta “Zasadi drvo” je “Društvo prirodi ili priroda društvu?” u okviru koje će Adria Media Group I dm drogerie markt zajedno sa institucionalnim partnerima I volonterima posaditi čak 250 hiljada sadnica. Pored pošumljavanja, još jedan od glavnih ciljeva projekta jeste I ozelenjavanje deset gradova širom Srbije, a Kraljevo je prva gradska sredina koja će biti bogatija zelenilom zahvaljujući projektu “Zasadi drvo”.

- Što se tiče teritorije grada Kraljeva ona je jako šumovita, pod šumama je 46 odsto. Ali u urbanim naseljima fali zelenila i mi svake godine imamo ovakve akcije - kaže Branka Čubrilović iz odseka za zaštitu životne sredine GU Kraljevo.

05:03
REGION KRALJEVA JE POD ŠUMAMA, ALI SADA JE RED I DA GRAD POZELENI! Velika akcija AMG "Zasadi drvo" obara sve rekorde Izvor: Kurir TV

Podstaknuto ekonomski svesnom preduzimljivošću JP Srbijašume koja je institucionalni partner akcije "Zasadi drvo" već četvrtu godinu obezbeđuje sadnice na teritoriji Srbije, kako za pošumljavanje, tako i za ozelenjavanje gradskih sredina.

- Primetan je procenat veće pošumljenosti koji iznosi 40 odsto čime je dostignut evropski nivo, a mi idemo i na više toga - kaže Dragan Reljić iz JP Srbijašume.

Kurir.rs

Kurir televizija je dostupna na kanalu broj osam za korisnike MTS Iris TV, m:SAT tv, Supernova, BeotelNet, Orion telekom, Yettel Hipernet TV, Pošta NET i Sat-trakt na teritoriji Srbije, u okviru platforme m:tel u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini i MTEL Global u dijaspori, kao i na aplikaciji Arena Cloud.