Još jedno povećanje plata u drogerijskom lancu dm u roku od godinu dana: „Mi rastemo sve dok napreduju naši zaposleni“
Foto: Promo

Još jedno povećanje plata u drogerijskom lancu dm u roku od godinu dana: „Mi rastemo sve dok napreduju naši zaposleni“

Održiva budućnost -

Kompanija dm drogerie markt započela je 2023. godinu uvećanjem plata za svoje zaposlene od čak 15 odsto. Ovaj gest jednog od najpoželjnijih poslodavaca u zemlji usledio je nakon čak tri povećanja tokom prethodne godine.

Pozitivna poslovna praksa, praćenje inflatornih i drugih ekonomskih faktora, kao i tržišno konkurentne zarade, karakteristične su za rad u ovom lancu, koji, vođen sloganom „Posao nadahnut životom“, nastoji da svojim zaposlenima obezbedi i brojne nematerijalne dobrobiti.

„Često govorimo da je ’dm više od poslodavca’, a razlog za to ogleda se u činjenici da čvrsto verujemo kako ekonomija treba da služi ljudima, a ne obratno. Mi se vodimo stanovištem da rastemo sve dok napreduju naši zaposleni i sve dok delimo zajedničku filozofiju o tome kakva naša kompanija treba da bude. Vođeni tom vizijom, nastavićemo da im omogućavamo uslove u kojima mogu da se razvijaju na ličnom i profesionalnom planu“, istakla je resorna menadžerka Ljudskih resursa Maja Petrović Kolaković.

Osim redovnog povećanja plata, kompanija dm kroz brojne dobrobiti nastoji da svojim zaposlenima i njihovim porodicama obezbedi kvalitetnije uslove života i rada. Samo neki od podsticaja u dm-u jesu tržišno konkurentne zarade, 13. i 14. plata u godini, briga o zdravlju zaposlenih uvođenjem besplatnih sistematskih pregleda, paketa zdravlja i poseta fizioterapeutu, zatim, smart working koncept koji pruža mogućnost za rad od kuće, stručna usavršavanja i edukacije, kao i brojne aktivnosti za decu zaposlenih.

Osim toga, dm svoj kolektiv motiviše za učešće u društveno odgovornim aktivnostima koje sprovodi, a zaposleni za takav angažman dobijaju jedan slobodan dan. Koliko su takve inicijative u kompaniji popularne govori podatak da je na stotine zaposlenih do sada učestvovalo u projektu „Zasadi drvo“ koji od 2019. godine sprovode dm i Adria Media Group sa institucionalnim partnerima, a u okviru kojeg je posađeno čak 462.000 sadnica.

Imajući sve to u vidu, kompanija dm i zvanično važi za jednog od najpoželjnijih poslodavaca u zemlji budući da se već dve godine nalazi među favoritima u okviru najmasovnijeg istraživanja ovog tipa „TalentX“, koje je sproveo portal Poslovi Infostud.

Promo

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track