Slušaj vest

Nakon što su se kupci poznatog lanca Miler žalili kako se cene ispisane na pojedinim artiklima razlikuju od onih koje su platili na računima, oglasili su se i poznatog trgovačkog lanca.

Na primer, na popularnoj igrici Super Mario piše cena od 49,99 evra, a na blagajni je naplaćuju - 51,49 evra. Sličan slučaj bio je i sa slušalicama gde je na originalnoj Nemačkoj kutiji pisala cena od 20,99 evra, a na računu "redovna" 26,49 evra, a sa "popustom" je naplaćeno 23,84 evra. Takođe, za Play Station 5, pisala je cena 79,99 evra, dok je prethodna bila 63,99 evra.

Nakon što je slučaj prijavljen Državnom inspektoratu, stigao je odgovor iz Milera koji je priznao grešku. U saopštenju su potvrdili da su se artikli iz njihove ponude greškom naplaćivali skuplje, ivinili se zbog tog propusta i obećali povraćaj novca svojim kupcima, prenosi Dnevnik.hr.

Novac će biti vraćen

"Kontrolom smo utvrdili mogućnost greške u obeležavanju cene određenih proizvoda, što je moglo da prouzrokuje zabunu među kupcima i stvori netačnu predstavu o ceni tih proizvoda. Kompanija žali zbog ove situacije te potvrđujemo da nije bilo namerne prevare s naše strane, već je reč o ljudskoj grešci zbog velike frekvencije kupaca tokom božićnog perioda.

Kod svih utvrđenih razlika, potrošač ima pravo na povrat koji će biti izvršen u potpunosti u iznosu razlike između iskazane cene na proizvodu i plaćene cene na blagajni. Povrat je moguće napraviti na svim prodajnim mestima uz predočenje artikla i računa kako bi se utvrdila razlika u ceni. U slučaju gubitka računa, potrošač bi trebao kontaktirati prodajno mesto na kojem je obavljena kupovina te navesti datum i vreme kupovine kako bi mogla da se napravi pretraga računa", stoji između ostalog u saopštenju kompanije Miler.

Kurir.rs/Blic/Dnevnik.hr