Met Ričardson koji vodi Jutjub kanal Furious Driving, testira široku paletu klasičnih i modernih vozila, te održava sopstvenu flotu retro modela. Sada je podelio svoja razmišljanja o tome koji bi polovni automobili uskoro trebalo da postanu kolekcionarski primerci, pa bi im u narednim godinama vrednost mogla značajno porasti.

U nastavku pogledajte neka od vozila za koje Ričardson veruje da će dospeti među klasike, pa savetuje vozače da ulože u njih, ako žele uskoro da kupe novi automobil.

2001stockphotoparisfranceoctmanchoosingnewcarlookingatthebigtrunknewcartochoose531549550.jpg
Shutterstock 

Audi A2

Ričardson navodi da je reč o odličnim malim automobilima koji su se proizvodili od 1999. do 2005. godine.

- Sjajni su. Zadatak je bio napraviti mali, a ne jeftini Audi, koji bi izgledao vrhunski. Ono što volim kod njega je to što je bio znak pametnog dizajna, kao i pomeranja granica kada je reč o proizvodnoj tehnici, a dizajniran je da bude neverovatno lagan i delotvoran - kaže Ričardson.

audi.jpg
Reuters 

Ričardson preporučuje, upravo, Audi A2, najmanji model koji je marka proizvodila tokom kasnih 90-ih i ranih 2000-ih, navodeći da bi to vozilo trebalo da bude prvi budući klasik. Ako razmišljate o kupovini ovog automobila, trebalo bi to učiniti što pre, jer mu je već sada cena porasla na oko 5.870 evra.

Ford Ka

Met smatra da bi vozači koji kupe Ford Ka mogli lepo da zarade na njemu u nadolazećim godinama. Dodaje da je u pitanju mali auto kog je jeftino voziti, ali za volanom ćete imati neverovatan osećaj i upravo je ta kombinacija ono što ga čini fantastičnim vozilom.

ford-kuga-5.jpg
Kurir 

Fiat Multipla

Oni koji razmišljaju o kupovini ovog automobila ne bi trebalo da ih obeshrabri ružan izgled vozila, Ričardson dodaje da bi ovaj primerak uskoro mogao da postane kolecionarski.

- Zvučim malo kontroverzno i ovo će možda biti nepopularna odluka za neke, ali mislim da je ovo definitivno budući klasik, jer je tako drugačiji i ikoničan - rekao je Ričardson, dodajući da je ovaj model koji se proizvodio od 1998. do 2004. bio zaista ružan.

fijat-foto-ap-jan-2016.jpg
AP 

- Međutim, to je hrabar dizajn, a hrabar dizajn stvara uspomene - naveo je, ističući da će ovaj model svi zapamtiti.

kurir.rs/Poslovni dnevnik

Bonus video:

02:46
POLOVNJACI NIKAD SKUPLJI, A ZBOG ODRŽAVANJA BOLI GLAVA! Ovo su cene malih i velikih servisa i šta je presudno za ODRŽAVANJE KOLA Izvor: Kurir TV