SAŠU JEFTIN LET SKUPO KOŠTAO! NA AERODROMU MU NAPLATILI DODATNIH 100€: Za ovo pravilo lou-kost kompanija mnogi u Srbiji i ne znaju
Ilustracija, Foto: Marina Lopičić

"ne znam kad su to uveli"

SAŠU JEFTIN LET SKUPO KOŠTAO! NA AERODROMU MU NAPLATILI DODATNIH 100€: Za ovo pravilo lou-kost kompanija mnogi u Srbiji i ne znaju

Novčanik -

Ni besplatan ručni prtljag se više ne podrazumeva

BEOGRAD - Beograđanin Saša nedavno se vratio iz Madrida i preneo svoje iskustvo posle letenja lou-kost avio-kompanijom.

„Pre manje od mesec dana sam išao tom avio-kompanijom i sve je bilo normalno - došao sam na vreme, čekirao se i preuzeo kartu na aerodromu. Međutim, sada su mi rekli da moram da platim još 48 evra jer nisam prethodno uradio online check-in. Prvo sam mislio da je to neka greška, ali platio sam da ne bih pravio gužvu. U povratku se desilo isto. Na kraju sam za „jeftini let“ dao još skoro 100 evra. Moraš da se čekiraš onlajn, u suprotnom plaćaš na licu mesta. Ne znam kad su to uveli“, priča Saša.

Predstavnici kompanije nedavno su izašli sa saopštenjem da je, s obzirom na to da je u pitanju „ultra niskotarifna avio-kompanija, onlajn čekiranje od vitalnog značaja za minimiziranje troškova i omogućavanje nesmetanog putovanja“.

Na sajtu stoji da je čekiranje putem interneta i mobilne aplikacije besplatno, dok se na aerodromu plaća - osim u slučaju kad na tom aerodromu čekiranje putem interneta ili mobilnog uređaja nije dostupno.

Čekiranje putem interneta može da se obavi u periodu između 30 dana i 3 sata pre zakazanog vremena polaska ako ste rezervisali sedište. Ako niste izabrali sedište pri rezervaciji, čekiranje će postati dostupno tek 48 sati pre polaska za svaki odvojeni let. Takođe, opcija je i da se čekirate pomoću mobilne aplikacije.

Inače, Saša nije jedini koji je u proteklom periodu bio suočen sa neprijatnim iznenađenjima na aerodromu, piše Nova. Naime, putnici sa svih strana pobunili su se protiv iste kompanije jer nisu uspevali da se čekiraju onlajn, verovatno zbog problema s mrežom, ali su im svejedno naplatili na licu mesta. Prevoznik je na to predložio da ako putnik ima poteškoća da se čekira, treba da pokuša da koristi drugi pretraživač, da obriše keš memorije i kolačiće ili da se prebaci na drugi uređaj.

„Ako se mogu obezbediti dokazi sa snimka ekrana koji dokazuju da je onlajn prijava bila nemoguća, možemo da refundiramo troškove, iako bi to moglo da potraje neko vreme. Zahtevi za povraćaj se podnose onlajn na našem sajtu“.

Ručni prtljag

Ni besplatan ručni prtljag se više ne podrazumeva, a putnici se upozoravaju da provere politiku avio-kompanije kojom lete, jer se pravila razlikuju. Tako s jednom lou-kost kompanijom sad možete da unesete u avion samo torbu koja staje ispod sedišta (40x20x25cm ili manja) dok se za drugu torbu doplaćuje. Koliko? Zavisi od datuma, težine torbe, ali i od toga da li ste se čekirali onlajn - na aerodromu može i da bude i dvostruko skuplje.

Druga kompanija daje drugačije mere „dozvoljene“ torbe, a za ručni prtljag do 10 kg naplaćuje 5 do više od 70 evra.

Kurir.rs/Nova

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track