Slušaj vest

U ovo doba godine, TikTok, Instagram i Jutjub obično budu preplavljeni videima otvaranja Advent kalendara. Ako neko ne zna, Advent kalendari sastoje se od 24, eventualno 25 polja i popularni su među katolicima koji Božić proslavljaju 25. decembra.

Svako polje trebalo bi da se otvara jednom dnevno i da tako uz ono što se nalazi iza odbrojavate dane do praznika.

Skoro svaka kozmetička kuća ima svoj Advent kalendar, pa je tako veoma jasno zašto se ova tradicija nije zadržala samo među onima koji proslavljaju katolički Božić. Pored radosti koju donosi, treba imati u vidu i njegovu cenu koja se vrlo često ne poklapa sa kvalitetom i količinom proizvoda koje dobijate.

Naravno, sve zavisi od brenda do brenda ali u većini slučajeva se iza "kućica" sa poklonima nalaze testeri, obavezno lakovi i naravno gumice, turpijice, jeftine četkice za šminkanje...

Podsetimo, pre par godina digla se i velika farsa oko Šanel kalendara, kada je devojka platila isti oko 800 dolara a dobila je stikere, mini bojanke, plastične narukvice...

Takođe, zanimljivo je da na poleđini pojedinih već možete videti šta sve dobijate i to vas opet neće sprečiti da nasednete na ovu "idiličnu božićnu priču".

Kod nas, kalendari su koštali od oko 2.000 pa na gore, a jedan je čak bio 16.0000 dinara.

(Kurir.rs/Telegraf Biznis)