Naredne 2013. godine razvoj nacionalne mreže BS „NIS Petrol“ biće jedan od strateških zadataka, kaže generalni direktor NIS Kiril Kravčenko

BEOGRAD - Planovi.
U 2013. godini NIS namerava da nastavi razvoj nacionalnog brenda „NIS Petrol“, s ciljem da ga izvede na lidersku poziciju na nacionalnom tržištu naftnih derivata.

Ovo je bila godina regionalne ekspanzije brenda - 21. decembra je na teritoriji Bosne i Hercegovine počelo s radom šest benzinskih stanica „NIS Petrol“. U razvoj maloprodajne mreže NIS, kako u Srbiji, tako i u Bugarskoj, BiH i Rumuniji, u 2012. godini ukupno je iz sredstava NIS investirano preko 13 milijardi dinara.

- Razvoj nacionalne mreže BS „NIS Petrol“ jedan je od naših strateških zadataka za 2013. Uspeh tog brenda umnogome predstavlja zalog uspešnog poslovanja NIS u Srbiji i garanciju da će kompanija očuvati svoj udeo na domaćem maloprodajnom tržištu. Za nas je ne manje važan i razvoj maloprodaje van granica Srbije, uključujući i premijum segment.

Zato uvodimo nove standarde usluživanja kupaca, nove tehnologije u radu stanica, pažljivo pratimo kvalitet goriva na našim BS, primenjujemo fleksibilnu politiku cena. Siguran sam da ćemo u nastupajućoj 2013. uspeti da postanemo još otvoreniji i efikasniji u toj oblasti našeg poslovanja - istakao je generalni direktor NIS Kiril Kravčenko.

Brend spojio Rusiju i Srbiju

U godini koja je na izmaku brend NIS je dobio savremeno vizuelno rešenje - trobojku, koja spaja boje ruske i srpske zastave. Rekonstruisano je i rebrendirano više od 200 stanica, a efikasnost rada mreže povećana je zahvaljujući uvođenju najsavremenijih ekoloških tehnologija i tehnologija uštede energije.