U prvih 20 godina poslovanja, kompanija Nectar je generisala preko milijardu evra bruto dodate vrednosti u Srbiji, podržala 5.500 radnih mesta u sistemu vrednosti, izgradila preko 30 brendova i apsolutni je lider sa 22% tržišnog učešća na tržištu sokova regiona zemalja bivše Jugoslavije.

“Više od 95% kumulativnog profita, od gotovo 80 miliona evra, re-investirali smo tokom protekle dve decenije u razvoj i nove akvizicije. A naš strateški cilj je razvoj organske proizvodnje i zaštita geo porekla domaćeg voća čime se stvaraju uslovi za jasnu pozitivnu diferencijaciju proizvoda iz Srbije na globalnom tržištu i dodaje vrednost ne samo sirovini već i gotovim proizvodima i ekonomiji. Pratimo globalne trendove a to je da potrošači sve više žele da znaju o poreklu hrane, o priči koja je iza scene, i na koji način je proizvedena, da li je sigurna za konzumaciju i ekološki održiva. Spremni su da plate više za kvalitet i autentičnost”, ističe za Kurir Mihailo Janković, direktor Nectara

nektarportreti10.jpg
Promo 

Nectar je ove godine otvorio najveće plantaže organskih jabuka u Srbiji na 45ha, a plan je da u naredne četiri godine zasadi kompletnih 114ha. U opremu i sadnice je uloženo do sada 200 hiljada evra, a u naredne četiri godine biće investirano ukupno 500 hiljada evra. Kompanija je zaštitila poreklo Ariljske maline i Oblačinske višnje. Proširili su kapacitete za proizvodnju i preradu voća i povrća u Vladičinom Hanu. Ušli su u joint venture sa kompanijom Global Seed, vlasnikom jedne od najvećih farmi organskog mleka u Evropi koja se nalazi u Čurugu. Planiraju da snažno razviju nove kategorije proizvoda brenda FARMA ORGANICA i ponude visoko kvalitetan portfolio organskih mlečnh proizvoda.

6p8a7307.jpg
Promo 

“Mi želimo da vidimo naše kvalitetne proizvode, organske sokove i mlečne proizvode, Ariljsku malinu, Oblačinsku višnju na policama supermarketa bilo gde u svetu. I to nam je cilj. Nectar trenutno izvozi u preko 60 zemalja, na pet kontinenata. Čak 30% našeg prometa čini izvoz. Otvorili smo i tržista zamalja Beneluksa, a plan nam je dalji razvoj tržišta Bliskog Istoka i Kine onda i dalje”, kaže Janković.

Promo tekst