BEOGRAD - Nijedan građanin neće biti oštećen zbog grešaka u računima za struju, izjavio je danas ministar energetike i rudarstva Aleksandar Antić.

On je rekao da je bilo određenih propusta prilikom izdavanja decembarskih računa, ali da očekuje da će takvih slučajeva biti manje od 0,1 odsto ukupnog broja domaćinstava.

eps-snabdevanje-kazna-konkurencija.jpg
Stefan Jokić 

Upitan da li će biti obeštećeni i oni građani koji ne podnesu reklamaciju, Antić je rekao da će biti kontrolisani svi decembarski računi u kojima je prema podacima EPS došlo do kašnjenja u očitavanju brojila.

NAPUMPANI RAČUNI ZA STRUJU: Dva direktora lete jer nisu sprečila bruku?

"Ključni problem je što nisu očitana brojila tridesetak dana od prethodnog očitavanja, i to se desilo na nekoliko hiljada brojila na teritoriji cele Srbije", rekao je Antić.

racun-za-struju-racuni-dazbine-rezije.jpg
Shutter 

Veći računi i povećana potrošnja su tako posledica većeg broja obračunskog dana ili prelaska iz tarife u tarifu, precizirao je Antić.

EKSPRESNO OBEŠTEĆENJE: Reklamacije na račune za struju do kraja meseca

"To ćemo konsolidovati čitanjem računa početkom februara, uzećemo u obzir period od 60 dana, podeliti na pola. I ako je neko bio oštećen zbog prelaska u tarifu, to ćemo poništiti i ljudi će platiti ispravne račune za potrošnju koju su imali. Ništa neće biti odokativno, već po formuli potrošnje", rekao je Antić.

EPS O REKLAMACIJI RAČUNA ZA STRUJU: Moguće podnošenje pismeno ili na šalterima

Ministar je dodao i da je urađena analiza odgovornosti, da su smenjeni oni koji su bili na rukovodećim mestima, te da je stavljena tačka na takve situacije koje se više neće ponoviti.

(Tanjug/Pink)

Bonus video

ANKETA: Ko je odgovoran za prenapumpane račune za struju