BEOGRAD - Magazin Njuzvik će organizovati konferenciju na temu „Digitalno bankarstvo i ekonomija - trgovina, poslovanje, sigurnost“ 21. marta 2016. godine u hotelu „Kraun plaza“.Namera magazina Njuzvik jeste da jednodnevnom konferencijom i razmenom relevantnih informacija i iskustava široj javnosti približi sve prednosti e-trgovine, korišćenja digitala u razvoju i unapređenju poslovanja, a u vezi sa onlajn kupovinom i plaćanjem.Učešće na Njuzvikovoj konferenciji potvrdili su Masterkard, Sosijete ženeral banka, Telenor banka, Rajfajzen banka, Banka Inteza i Erste banka.Učesnici konferencije žele da se obrate široj javnosti, to jest onim građanima koji još uvek ne koriste spektar mogućnosti onlajna u svakodnevnom životu.Upravo ovakvom konferencijom želimo da ih informišemo i motivišemo da intenzivnije koriste sve mogućnosti koje im pruža internet, kako za kupovinu tako i za poslovanje.
GovorniciSTRATEGIJE I SAVETISvoje stavove o navedenim temama s predstavnicima banaka i kartičara ukrstiće:Stefan Salom, direktor razvoja kompanije „Infostud“Aleksandar Birovljev, ekspert za e-trgovinuSlobodan Marković, stručnjak u oblasti internet komunikacijaDragan Varagić, bloger, onlajn strateg, profesionalni predavač u oblasti poslovne primene internetaSandra Poprečica, rukovodilac marketinga i prodaje kompanije „Limundo“Marko Ilić, operejšens menadžer, Tako lako šopDarko Vidić, GreenDesignMarko Mudrinić, urednik i kantri menadžer, NetokracijaMilan Kovačević, kantri menadžer kompanije GemiusZoran Torbica, koosnivač portala novaenergija.netBoris Damjanović, direktor razvoja kompanije „OSA inženjering“Rodoljub Šabić, poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnostiŽarko Ptiček, IT pravnikJovan Šikanja, e-sigurnostRade Joksimović, IT preduzetnikNasja Veljković, glavni i odgovorni urednik magazina KosmopolitenMiloje Sekulić, HomePageNarcis Selimić, Partner Research Solutions
PANELI / Digitalni svetKonferencija će početi u 10 časova i biće podeljena u šest panela:- Digitalno bankarstvo i savremeni trendovi- Onlajn u funkciji biznisa- Da li ima e-trgovine u Srbiji- Kako da oflajn potrošnja postane onlajn- Sigurnost na internetu- Milenijalsi i digitalno doba