BEZOBRAZLUK: Direktor Železnica ne živi u firminom stanu za koji duguje kiriju!
Prema našim informacijama, Stojčić se odavno iselio iz tog stana, pa „Železnice“ imaju osnov da sa njim raskinu ugovor o zakupu, ali to još nisu učinile iako Stojčić za zakupninu duguje 208.667 dinara. Naprotiv, omogućili su mu novi reprogram duga iako nije ispoštovao ni prvi rok, prema kome je do polovine ove godine trebalo da izmiri sve neplaćene kirije.
- Stojčić odavno ne živi u tom stanu, već u njemu stanuje njegova bivša supruga. Kada se razveo, Stojčić se iselio i sada živi sa drugom ženom, kojom se u međuvremenu oženio. Samim tim što ne živi u stanu koji su mu dale u zakup kao svom zaposlenom, „Železnice“ nemaju nikakav pravni osnov da Stojčiću i dalje ustupaju stan. Njegova bivša supruga je podnela zahtev „Železnicama“ da se ugovor o zakupu preimenuje na nju - kaže izvor Kurira.
Naš list već je pisao da je srpski gubitaš prošlu godinu završio sa gubitkom od 11 milijardi dinara, a sa Stojčićem je 2011. sklopio ugovor o zakupu stana od 59 kvadrata na pet godina.
Iako se cena zakupa od 13.760 dinara mesečno od početka nije menjala, Stojčić nije izmirivao svoje obaveze prema preduzeću, pa mu je zbog duga od 165.000 dinara bivši direktor „Železnica“ Dragoljub Simonović 25. jula 2014. otkazao ugovor.
Stojčić je uplatio deo duga, pa mu je komisija za praćenje unutar „Železnica“ u 2014. odobrila prvi reprogram. To nije ispoštovao, a dug mu je sada 208.667 dinara. Stojčić je za Kurir rekao da mu je ponovo firma odobrila da ga plati na tri rate do kraja godine, ali povodom novih informacija nije odgovarao na pozive Kurira.
„Železnice“
CILJ JE NAPLATA DUGA
Iz „Železnica Srbije“ nismo dobili odgovor zbog čega se Stojčiću gleda kroz prste i odobrava reprogram duga za zakupninu, umesto da se sa njim raskine ugovor pošto u tom stanu više ne živi. Jedino što su nam rekli je da su pismeno opomenuli Stojčića da izmiri svoja dugovanja.
- Taj proces je u toku. Nije cilj da se pokreću sudski sporovi protiv zaposlenih, niti da se ugovori raskidaju, već da „Železnice Srbije“ naplate svoja potraživanja, bez obzira na to da li je reč o generalnom direktoru ili o bilo kom drugom železničaru. „Železnice Srbije“ imaju veći broj mogućnosti da naplate svoja potraživanja od zaposlenih, počev od reprograma dugovanja pa sve do odbijanja dugovanja od plate do izmirivanja obaveze - kažu u „Železnicama“ i dodaju da je sudski spor samo krajnja mogućnost.
PRLIĆI VEĆ ČETVRT VEKA ZARAĐUJU OD OVE UNOSNE BILJKE: Traži minimalna ulaganja, ne napadaju je bolesti i insekti - Na svom imanju uzgajaju 800 sadnica