Don Don kupio kragujevački Žitoprodukt
KRAGUJEVAC - Kompanija Don Don, najveći prozvođač hleba i peciva u Srbiji, kupila je od Agromarketa 86 odsto akcija preduzeća Žitoprodukt iz Kragujevca za tri miliona evra.
Direktor i većinski vlasnik kompanije Don Don Aleš Mozetič rekao je novinarima u Kragujevcu da će u razvoj Žitoprodukta u početku uložiti 500.000 evra za rekonstrukciju mlina i da je u planu da Kragujevac postane centar za pogone te kompanije na jugu Srbije.
"Planirano je da početkom novembra kapacitet mlina bude 100 tona dnevno, a da do leta bude udvostručen", rekao je Mozetič.
On je najavio da će u narednih godinu dana biti uloženo milion evra u širenje pogona i novu opremu, razvoj tržišta, asortimana, kao i unapređenje maloprodaje.
"Prvi cilj je da uvećamo proizvodnju sa 20.000 na 40.000 vekni hleba dnevno, kao i proizvodnja 20.000 jedinica peciva i 30.000 komada tosta", rekao je Mozetič.
On je naveo da je u planu da u Kragujevcu bude i centralna proizvodnja tosta za celu Srbiju i da se ubrzo pokrene i proizvodnja dvopeka, kao novina u asortimanu Don Dona. Mozetič je najavio upošljavanje još 50 novih radnika naredne godine u pogonima u Kragujevcu, gde je sada ima oko 170 zaposlenih. On je potvrdio da neće biti povećanja cene hleba i peciva.
Slovenačka kompanija Don Don posluje u regionu 20 godina, a na tržištu Srbije sedam godina, gde je uložila oko 35 miliona evra u razvoj pekarske industrije.
Proizvodi u Pudarcima, Zrenjaninu, Kraljevu, Nišu, Jakovu, Leskovcu Vrnjačkoj Banji, pekari u Svrljigu i Fidelinka pekari u Subotici, a upošljava u Srbiji oko 1.500 radnika.
"VAŽNO JE DA SE POVEZUJEMO" Vučićev govor na Sajmu "Vinska vizija Otvorenog Balkana": Malo koji deo naše privrede je snažno napredovao kao vinarska industrija