Proglašeni pobednici takmičenja
Promoteri čitanja osvojili stručni žiri
Prvi „Bukzmeter“, čiji je moto „Knjige su važne“, proglašen za najbolju učeničku kompaniju
BEOGRAD - Mali biznismeni.
Najbolja kompanija na ovogodišnjem nacionalnom takmičenju učeničkih kompanija je „Bukzmeter“, koju čine učenici gimnazije „Svetozar Marković“ iz Niša, a koji će Srbiju predstavljati na evropskom takmičenju u Talinu.
Predstavnici Srbije
- Daćemo sve od sebe da predstavimo Srbiju u pravom svetlu. Verujemo u naš biznis, a upravo su nas vera i veliki rad doveli do pobede - uzbuđeno su rekli vlasnici „Bukzmetera“ nakon saznanja da je stručni žiri, među kojima je i predstavnik Kurira, upravo u njima prepoznao najveći potencijal.
Uticaj na vršnjake
Vođeni rečenicom „Knjige su važne. Stvarno jesu“, ovi mladi ljudi su na sebe preuzeli misiju uticaja na svoje vršnjake o važnosti čitanja knjiga, pa tako među svojim proizvodima imaju bukmarkere, koji su izrađeni kao umetnička dela i nose poruke, torbe za knjige koje imaju magnet, pa se mogu zakačiti za kaiš, kao i čestitke na koje sami možete snimiti poruku za one kojima poklanjate knjigu.
- Možete da snimite poruku i za onoga kome pozajmljuje knjigu, koja će ga podsećati da bi trebalo da vam je vrati - kažu ovi sjajni mladi preduzetnici koji su osmislili i posebne aplikacije i film koji nosi poruku o važnosti čitanja.
Drugo mesto osvojila je kompanija „Vektor studio“, kuća dizajna koju čine učenici Ekonomske škole iz Niša. Ovi genijalci prave čestitke i knjige od papira koje imaju miris kafe i izgledaju kao pergament, dok je treće mesto pripalo kompaniji „Kanak“ iz Kraljeva.
Najbolja kompanija na ovogodišnjem nacionalnom takmičenju učeničkih kompanija je „Bukzmeter“, koju čine učenici gimnazije „Svetozar Marković“ iz Niša, a koji će Srbiju predstavljati na evropskom takmičenju u Talinu.
Predstavnici Srbije
- Daćemo sve od sebe da predstavimo Srbiju u pravom svetlu. Verujemo u naš biznis, a upravo su nas vera i veliki rad doveli do pobede - uzbuđeno su rekli vlasnici „Bukzmetera“ nakon saznanja da je stručni žiri, među kojima je i predstavnik Kurira, upravo u njima prepoznao najveći potencijal.
Uticaj na vršnjake
Vođeni rečenicom „Knjige su važne. Stvarno jesu“, ovi mladi ljudi su na sebe preuzeli misiju uticaja na svoje vršnjake o važnosti čitanja knjiga, pa tako među svojim proizvodima imaju bukmarkere, koji su izrađeni kao umetnička dela i nose poruke, torbe za knjige koje imaju magnet, pa se mogu zakačiti za kaiš, kao i čestitke na koje sami možete snimiti poruku za one kojima poklanjate knjigu.
- Možete da snimite poruku i za onoga kome pozajmljuje knjigu, koja će ga podsećati da bi trebalo da vam je vrati - kažu ovi sjajni mladi preduzetnici koji su osmislili i posebne aplikacije i film koji nosi poruku o važnosti čitanja.
Drugo mesto osvojila je kompanija „Vektor studio“, kuća dizajna koju čine učenici Ekonomske škole iz Niša. Ovi genijalci prave čestitke i knjige od papira koje imaju miris kafe i izgledaju kao pergament, dok je treće mesto pripalo kompaniji „Kanak“ iz Kraljeva.
Iskustvo
DA MLADI RAZUMEJU BIZNIS
Iz organizacije „Dostignuća mladih“, koja je organizator takmičenja kompanija, ističu da je čitav program osmišljen sa idejom da pomognu mladim ljudima da cene i bolje razumeju ulogu biznisa u našem društvu tako što će im obezbediti osnovno ekonomsko obrazovanje. Učenici zajedno smišljaju naziv i delatnosti kojima će se kompanija baviti, među sobom određuju direktora kompanije i organizuju prodaju proizvoda.
BRAŠNO 45, PAŠTETA 35, PRAŠAK ZA VEŠ 800, A FRITEZA 4.500 DINARA! Cene u popularnom ruskom marketu: Evo šta sve možete kupiti za 1.000 dinara! (FOTO)