POŠUMILI SMO SRBIJU POVRŠINOM VELIČINE KNEŽEVINE MONAKO! Sadnjom hrasta sladuna završena četvrta sezona akcije "Zasadi drvo"
Zajedničkom sadnjom hrasta sladuna na teritoriji šumske uprave Lipovica, završava se četvrta sezona društveno-odgovornog projekta "Zasadi drvo".
Radnici Adria medija grupe i dm drogerie markt, uz pomoć građana došli su do velikog broja zasađenih sadnica.
Akcija "Zasadi drvo“ je jedinstven projekat u svrhu zaštite životne sredine
koji traje od 2019. godine. Pokrenule su ga kompanije Adria Media Group i dm
drogerie markt uz podršku institucionalnih partnera, a realizovan je uz veliku
pomoć građana.
- Pošumili smo 300 lokacija širom Srbije. U tu brojku uključujemo i 13 gradova koje smo ozeleneli a prolećne sadnje su u toku, tako da nas očeluje još nekoliko gradova koje ćemo ozeleniti i još mnoge lokacije koje ćemo pošumiti - kaže Tanja Kostić iz dm drogerie markt Srbija.
- Današnjom sadnjom, uspeli smo da stignemo do neverovatnih pola miliona
sadnica koliko smo zasadili od 2019. godine, zahvaljujući projektu "Zasadi drvo“. Time smo praktično potvrdili status najvećeg projekta masovnog pošumljavanja u Srbiji - kaže Irena Petrović, menadžerka korporativnih komunikacija kompanije Adria Media Group.
Zajedničkom sadnjom hrasta sladuna na teritoriji šumske uprave Lipovica, završava se sezona ovog društveno-odgovornog projekta. Poređenja radi, pošumljena površina tokom četiri godine akcije "Zasadi drvo“, je veličine
celokupne teritorije Kneževine Monako.
- Tih petsto hiljada sadnica po nekim normama sadnje podrazumeva
pošumljavanje na oko 200 hektara površine, to nije malo. Ovo i jesu tipično sladunovo-cerove šume i prosto vraćamo ovu vrstu gde joj je mesto sa željom da ovde imamo jednu novu šumu hrasta sladuna - kaže Boris Ivanović iz JP "Srbijašume".
Akcija "Zasadi drvo“ je projekat budućnosti koji pruža mogućnost da se svako
uključi u izgradnju zdravijeg i zelenijeg okruženja.
- Današnja sadnja osim toga što je značajna zbog te velike cifre, izuzetno je
važna i zato što sadimo mi, zaposleni u kompanijama koje su pokrenule projekat "Zasadi drvo“, dakle u Adria media grupi i dm drogerie mart - dodaje Irena Petrović.
- Na svim akcijama sadnje zaista vlada divna atmosfera i zato pozivamo sve
građane da se prijave preko sajta zasadidrvo.rs, odaberu odgovarajuću lokaciju i priduže nam se u sadnjama širom zemlje - nadovezala se Tanja Kostić.
- Pokazali smo da živimo vrednosti za koje se zalažemo i zajedno sa kolegama, prijateljima i porodicama, dali primer, čini mi se, i drugima, da urade
nešto za Srbiju - zaključuje Irena Petrović.
Hrast sladun je medonosna vrsta, a med je večan, i nemoguće ga je pokvariti,
kao i srca ljudi koji čuvaju i obnavljaju prirodu, jer je ona najvrednija, jer je ona
život! Zato "Zasadi drvo“.
Kurir.rs/Nemanja Živković
MINISTAR MALI U ISTANBULU: Predstavlja ekonomske rezultate Srbije i projekat Expo 2027 - Biće uručene i 2 nagrade