ADRIA MEDIA GROUP dobila svetsko priznanje za kampanju ZASADI DRVO u konkurenciji od 824 projekta
Veliki projekat Adria Media Group “Zasadi drvo” dobio je “honourable mention” priznanje u takmičenju Global Media Awards, koje organizuje International News Media Association (INMA).
Adria Media Group jedina je medijska kuća iz Srbije koja je dobila priznanje i to u konkurenciji od 824 projekta iz 242 medijske kuće i 44 zemlje. Priznanje je dodeljeno u grupi globalni i nacionalni brendovi, u okviru kategorije “Best Public Relations or Community Service Campaign”.
Nagrađeni projekat “Zasadi drvo” pokrenut je 2019. godine i zajedno sa kompanijom dm drogerie i institucionalnim partnerima, Ministarstvom poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprava za šume, JP „Srbijašume“, JP „Vojvodinašume“, Pokretom gorana Srbije i Privrednom komorom Srbije, kao i sa Botaničkom baštom „Jevremovac“, predstavlja najveći projekat sadnje drveća u Srbiji, kada je samo u jednom danu zasađeno više od 50.000 stabala.
BRAŠNO 45, PAŠTETA 35, PRAŠAK ZA VEŠ 800, A FRITEZA 4.500 DINARA! Cene u popularnom ruskom marketu: Evo šta sve možete kupiti za 1.000 dinara! (FOTO)