ODGOVORNA KONZUMACIJA ALKOHOLA: Akcija KAD PIJEM NE VOZIM
Još dva dana ostalo je do početka ULAZ festivala, a za sve one koji još uvek nisu nabavili ulaznicu, imamo rešenje!
Prva tri čitaoca koji sutra tačno u 12h pošalju mail redakciji Kurir-a, na nagradnaakcija@adriamedia.rs sa tačnim odgovorom na postavljeno pitanje, dobiće po dve karte za sva tri dana ULAZ festivala.
Pitanje glasi: Koja kompanija godinama na brojnim festivalima, kroz kampanju Kad pijem ne vozim, podseća na važnost odgovorne konzumacije alkohola?
Kampanja Kad pijem ne vozim ima za cilj da promoviše odgovornu konzumaciju alkohola i podseti da ako ste popili, nikako ne sedate za volan, već obavezno pozovete taksi ili prijatelje. Kampanja već dvanaest godina nastoji da utiče na svest vozača da voze bezbedno i sigurno.
ULAZ festival biće mesto na kome će posetioci imati priliku da, u okviru ove kampanje, kroz brojne aktivacije testiraju koordinaciju pokreta i svoju preciznost, ali i da se edukuju i podsete na značaj odgovorne konzumacije kao i rizike vožnje pod dejstvom alkohola.
Srećno svima sutra!
BRAŠNO 45, PAŠTETA 35, PRAŠAK ZA VEŠ 800, A FRITEZA 4.500 DINARA! Cene u popularnom ruskom marketu: Evo šta sve možete kupiti za 1.000 dinara! (FOTO)